Kurobe Dam


Kurobe - a presenza altima in Giapponica è unu di i siti turistiche più populari. A so visita hè parti di u turisticu turu Tateyama Kurobe Alpine, chì hè ancu chjamatu "Tè di Japan". Ci hè un Dam Kurobe in a Prefettura di Toyama, nantu à u fiume di u listu stessu nomu. Pò esse ancu chjamatu "miraculu di forza" - realizatu in u 2006, a ricerca hà amparatu chì a presa serà capaci di travaglià bè da parechji 250 anni.

Infurmazioni ghjugna

A diga hè stata custrutta in u 1956 è u 1963. U propiu di a so custruzzione era di furnisce l'electricità à a regione Kansai. Kurobe hè una presa arcata cù un raiu variariu. Hè a so altezza hè 186 m è a so larga hè 492 m. À a basa, u dumu hè 39,7 m d'amande, è in a parti suprana - 8,1 m.

A decisione di custruisce u diga hè stata presa in u 1955. U fiumu Kurobe hè stata cunsiderata cum'è un locu per a creazione di una stazione di energia idroeléctrica da u principiu di u XXu seculu - hè cunnisciutu per a so pressione d'acqua.

Dopu à a Gorge di Kurobe è u fiumu sò stati scuperta, a custruzzione principia in u 1956, chì era sempre affruntata cun assai ostaculi. U putere di u ferru attuali ùn era micca abbastanza per furnisce a quantità d'esse dumandata à u materiale di custruzzione, finu à chì u novu tunelu Kanden hè statu custruitu, i materiali sò stati dispuniti, cumpresu per l'aria (helicopter), è da i cavalli, è ancu a manu.

Duranti a custruzione di u tunnelamentu, i prublemi si svilupparu: i constructori stumbled in i currenti di l'acqua di terra, per a diversione chì era necessariu di custruisce un tretu di drenagiu, è finu à quandu era custruitu, accidenti anu (un totale di 171 persone mortu durante a custruzzione di a presa). Pigliò 9 mesi per taglià u tunelu. In a custruzzione di u dam Kurobe filmed a film, chì hè chjamatu "Sun over Kurobe".

U duminiu cuminciò à ghjenerà putere in ghjinnaghju 1961, dopu à u principiu di e prime dui turbine. A terza una vinni lanciata in u 1962, è in u 1963 a custruzzione fù cumplittata. In 1973, a pianta di energia addivintau n'avutru, quartu turbine. Oghje pruduce circa un billuni di kilowatt l'annu.

Da u fine di ghjugnu à u mità d'uttobre, u duminiu di Kurobe hè visitatu da parechji turisti, chì sò attrati da questa grandiose custruzzione è dumpamentu di l'acqua, chì hè realizatu specialmente per i visitatori ogni ghjornu. I fiumi di l'acqua cascanu da una alte gigantesca à una veloce di più di 10 tunnellati per u sicondu, è ghjeneralmente cun questu (si u tempu hè chjaru) hè un arcubalenu. I turisti anu da pudè osservà stu fenominu in una plataforma di visualizazioni speciali, chì si trova vicinu à a presa.

U lavu

A proximità di a presa hè u Kurobeko di Paese, l'acqua chì cammina nantu à quali sò ancu assai populari cun turisti. L'acqua di u lavu hè u culore verdi. Canuti di navigazione si ponu accade in posti induve hè impussibile acquistà per terra. Inoltre, da sottu à u duminiu pudete cercà una perspettiva tutale diverse. U prezzu di u caminu hè 1800 yen, per i zitelli - 540 iens (circa 15.9 è 4.8 dùie americane rispettivi).

Cable car

U duminiu cù a fossa opposta di a muntagna hè cunnessu da un veiculi, chì hè chjamatu chjamatu ancu a muntagna - Tateyama. Hè propiu unicu in u so tipu: à una durata di 1700 m è una distanza di altitudine di 500 m, solu nantu à dui strutturi supportivi (à u principiu è à a fine). Questu hè fattu per minimizà a bellezza naturale. Tuttu u viaghju da u telefurnu pigghià 7 minuti.

Cumu per arrivà à a dam?

Pudete ottene u miraculu cù trasportu publicu :

U trolleybus pò esse alcuni uttene à Daykanabo (Daikangbo), chì si trova nantu à a stava orientali di Tateyama Mountain, è da quì à Kurobe per arrivà cù u teleférico.

Pudete ottene u duminiu è u carru. Per Nagano Expressway avete bisognu à entre l'estazione Ogizawa Station. Propra ci hè dui posti di parking: pagatu (custatu 1000 yen, questu di circa 8.9 dolares d'EUA) è libera.

Cù avete bisogna un mantellu è sunscillacciu: u tempu nantu à a cima di a muntagna hè inestabile, u sole pò brillatu, o pudete cumincià à a chjara à a sposta. Qualità chì camianu vicinu à u dumu permettenu à caminari nantu à elli in i scarpi di ogni ghjornu.