Curtains in sala di balcone

Un spazioso loggia o ancu un balcanariu hè sempre un rigalu perfetta per un residente di un appartamentu cità. In questu spaziu, ci hè a pussibilità di pruduce insulazione, reparazione cumplitiva cù l'eliminazione di partitions. Ancu quelli chì assai prefissi micca di ricustruisce nunda, utilizendu stu spaziu puramente meditazione, sceglie di piacè è lettura di libri in u clima tranquillo. Ma sempre ci hè una quistione di decorazione di finestra cù terre curtains. È sempre, ùn tratta micca una simplicità apertura, è quì ci sò parechje strategie différencesi à l'urganizazione di cortini.

U rolu di taglieri nantu à u balconista in l'internu

U rolu più impurtante, sicuru, hà ghjucatu in questu quì hè cù quale questa stà tratta. Per esempiu, cortini in un salone cù un balconu hanu bisognu di parechji altri duminii, in quantu chì u materiale per a cucina. A prossimu di a vitra hè focu, ci hè un riscu di alta umidità, chì face difficili d'utilizà un materiale grossu o drapery magnifique. Hè per quessa chì i cortini chì puderete cullà in u hall, a cucina in l'appartamentu ùn sò micca fittezzi.

In i posti ùn sò micca stati problemi, chì ponu pussibule alcune curtains cumpostu di parechje strata - tulle, tela densita à i latte è lambrequins. Ci hè una schema di culore diffusa, siddu solu s'attaccarà in l'internu cumuni di u salottu. Per ùn ùn avè cunfunditu in u tile, quandu entra in u balconicu, hè necessariu di taglià speziale in o ancu installate un tululu da u latu di a porta. In modu, facilità facilmente facilmente l'accessu à e tagliu fora torrente. Inoltre, ùn putevanu micca praticà cù a penetrazione di u sole à a stanza, chì hè assai impurtante per u ventu sittintriunali.

Idei originali di cortini balconi per u salone

E cchiù funziunali è l'esempi muderni di cortini sò persiani, romani o persiane. U fattu hè chì ponu esse direttamente nantu à a porta di cun balcone è a finestra. I prublemi cù u passaghju desapareceranu è si ponu schizzi di diritti saranu assai più chjucchi. Un altra ventaja di sti cortini in u palazzu cun un balcuni hè un regule regulare di u gradu di illuminazione in u salottu. Per aghjunghje carità, i prupietari pò sculacciate una finestra addiziale cù curtainsi di luci, dà l'internu un sensu di completezza.