A realtà virtuale è l'impattu psicologicu

U Progressu in u mondu mudernu hè ghjustu alcune invechji. A nova generazione tene boni tali opportunità chì a ghjente di a generazione maiò ùn hà micca sanu ancu. Ciò chì era di ayer paria esse magia è misticismu hè cunsiderata cum'è vita di u ghjornu è hè chjamata realità virtuale.

Qual hè realità virtuale?

Creatu da mezu tècnicu, u mondu chì si trasmessi d'una persona à l'altra in vista, audi, toque è l'oliu hè chjamatu realità virtuale. Hè capacitu per simulerà l'impattu è a risposta à questu. Per creà un veru cumplicatu di sensazioni di a realità, una sintesi informàtica di e pruprietà è a riazioni hè fatta in u rigalu presente.

L'uggetti di a realtà virtuale sò inorenti per cumportanu cum'è obxetti in u mondu materiale. Ogni usu hè capaci di influenzà l'ogetti in u pianu di u mondu di a realtà virtuale in accordu di e liggi di a fisica, trà elli gravitazioni, riflessione, colisazione cù l'oggetti. In ocasioni l'utilizatori di tali munnu irrealu pò assai più ca a vita reale.

Realità virtuale in Filusufìa

In u mondu oghje, a quistione torna urgente, ùn hè micca vita periculosa in a realtà virtuale. Quandu una persona hè veramente assuluta in u ciberspaghju, questu questu praticamenti tuttu u so tempu hà detta d'una computer, laptop, tableta, ghjocu ghjocu di computer, è à l'altru tempu si ricusa micca di cumunicà cum'è norma è di solitu in tuttu, pò esse pò sugnu per a salute.

A filusufìa separa a idea propria di questu cuncettu da u so attualizazione tecnica. Hè trattu com'è un settore d'oggetti chì sò mudelli da i prucessi veri. In questu casu, nè a forma, nè u cuntenutu ùn hè micca cuncurdata cù sti prucessi. Ogni mudelune hè spessu cumparatu cù u tempu presente, ma cunsideratu da ellu. Sti oggetti sò rialtu, micca putente.

Psicologia di a realtà virtuale

Hà studii stu cuncettu comu realtà virtuale è u so impattu psicologicu in a psicoluggìa umana, chì hà a so idea filosofica propria è mudelli teorichi specifiche, tecnulei spirimintali è a so propria esfera di pratica. Terminu grecu anticu "virtus" significa "l'ascensione spirituale di un guirreru". In i tempi antichi, hà fattu cunnosce a maiò vertue, chì hè accessibule solu per i più prudenti.

In più, i media dici di l'influenza periculosa da a realtà imaginariu. A volte un usu di l'Internet passa un pezzu di u tempu nantu à a reta tarritoriu, quandu u risultatu di u quale pudia firmà a vista di a linea chì dividite i dui spazze opposti. I sperimenti dirigenu da i psiculogisti anu dimustratu chì i zitelli, chì ghjucanu i ghjurnati di computer per massa longa, sò spessu propensi à a crudeltà. Quì stendu sempre in un spaziu irrealicu, u zitellu hà perditu sensu di cumpassione per una altra persona. In u risultatu, in a vita corta, pò offensione facilmente per quellu chì ùn hà sappiutu una sola pietà.

Cumu travagliu a realità virtuale?

Parechje persone anu interessatu, postu chì in a realtà tuttu stu travagliu. I tecnulugii principali di a realtà virtuale:

  1. Cumpagnia di pista . Mentre porta un speculatore speziale, l'imaghjina d'avanti hè capaci di trasfurmà in cunfurmazioni cù a direzzione in quale a persona dirighja u capu, in pustamenti o à i lati. Stu sistema hè chjamatu "sei gradi di libertà". U ghjochi incorpori cumpunenti spicializanti, cù quale pudete seguitu di a vostra testa.
  2. I seguenti movimenti . Questa opportunità hè furnita da mudelli più caru. Quandu una persone cumincià aduprà stu dispusitivu, hà un avutu di vede immediatamente di e so mani.
  3. Ritorna l'ochji . U sensu spéculateur pò analizà in quale a direzzione l'ochji fighjenu intornu à u dispusitivu. Grazie à questu, ci hè questu opportunità per fà a prufundità di u campu veramente realisticu.

Tipi di realtà virtuale

Hè accettatu per distingue cù i tipi di realità virtuale:

In u mondu mudernu ci sò parechje stallazioni grande chì sò usati in diversi campi di a scienza è a tecnulugia, trattendu di e funzioni di e so discipline fundamentale ma dinò cume. Parechji ambienti irrealità ponudinu a sensazioni visuale, per quessa, l'imaginesi chì ponu esse sprezzati nantu à una pittura di l'informatica o nantu à scelte stereoscopica.

Prosperità di a realtà virtuale

Ogni noi in u so propiu modu riferisce à u ciberspritu. Se per un pocu hè un novu passu di prugressu è qualcosa interessante, inusual, perchè à l'altri prucessione di l'evoluzione in l'isfera di e tecnulugia novi sò l'occasione per freni di u futuru di i zitelli. Immersione in a realtà virtuale hà avvanzi è i disvantages. Questa hè una opportunità unica per un pocu tempu per abbandunà u mondu ordinariu è esse in una dimensione differenti, induve tuttu hè assai più interessante. In ogni modu, l'infatuazione eccessiva cun stesu viaghju pò esse periculosa per a psique è ancu a vita umana.

I cunse di a realtà virtuale

I tecnologi novi sò sempre interessanti è sopratuttu pè i zitelli. In ogni casu, hè impurtante ricurdà da u risciddu di a realità virtuale, perchè in prima vista, i ghjucatoghji innocu di l' equipaggiu pò aghjustà una persona in a so rete chì quì esse una dependenza chì ùn saria micca fàlirimi libbirà. In particulare, u zonzettu pò esse sicura per i ghjovani ghjinesi. U ritrattu, in u quale u pupu s'assetta durante ora in ghjocu di computer, avissi d'avvistà à i genitori. In u risultatu, u zitellu ùn campassi micca solu u so fisicu, ma ancu a salute mentale.

Prosperità di a realtà virtuale

Chì ghjè interessante stu mundo imaginariu per ogni noi? Prima di tuttu, questa hè una opportunità unica di scopra à una nova dimenisione interessanti è scurdate di i vostri prublemi di ghjornu. Una persona in realtà virtuale pò piglià emozioni novi, è questu hè una bona prevenzione di l'estresse . Hà e so vantaghji di a realtà virtuale in l'educazione, perchè permette:

U futuru di a realtà virtuale

Parechji sò interessate in quale serà a realtà virtuale in l'avvene. I scientifici dicenu chì e cose qualità visuale, seguimentu è di trasmissione di i dati si migliurà. Inoltre, secondu i previsioni, cresce se cunsularà e fossi, chì sò digià difficiuli di vede da u so pesu. Ci hè una più flexibile in l'aghjustà a lentilla, è i caspi pò esse wireless. I ricordi dicenu chì in u futuru ciberspamentu devendenu cummiente à u puntu chì tecnologichi such as rattura, monitors, è i teclaves seranu sustituitu. I pussibbilitati di a realtà virtuale pò esse unlimitedse.