Uova di Pasqua da u Perli

L'uccisu di Pasqua fete diaghji chì anu dettu u vacanze sopratuttu, e quarchi sò stati belli è ponu scurificà a casa. Oghje, viaghjate cun forze, di sicuru, pudete cumprà, ma u veru calore è di l'ànima festiva ùn devenu solu un ovu di Pasqua fattu da e so mani.

U decoru di i ova hè longu hè statu elevatu à u rangu di e grande arti - per esempiu, solu u famosu ose Fabergeren - creazioni unichi, unichi è veru divina! Prima di u lume di Pasqua, ci hè pocu tempu, ma hè abbastanza per pruvà à fà un miraculu unicu fattu di l'ovu di Pasqua. Ma cù u pura amoru, accumpagnatu di boni intenzioni, questu rigalu sarà un veru amuletu di a casa di l'adversità.

Uovo di u pelu trenu cù bè

Per fà un uovo di ghjuvellu di Pasqua, pigliammi perlii di u listessu colore, ma di tene differenti è sfarenti sfaturazioni. Avà, da u tecmillu direttu, pudemu cusì cunti cù perle, per quessa, un voce, perchè vene una transizione bruttissima di l'ombra di un culore particulari. In ogni casu, pudete fà un ovu di u listessu colore, megliu chì una mamma di perle, questu beddu mi piace assai piacevule.

U lumi di u vallée nantu à u vaghjime di Pasqua fate di perle stone esse fatte da prudutti plastici di pearl in parechji sfumaturi.

Fà un ovu di Pasqua da i granule

Allora, avemu a travagliu.

1. Prima piglià perle di diversi diametri. Hanu bisognu di moltu.

2. Dopu pigliemu un saccu di filamentu metallizatu d'oru, un cane di cola "Moment" è dui bobini di filu 0.3 è 0.4 mm.

3. À l'urganetta di u ferendu ova di i granule, avemu bisognu di vise petite. Guariscenu u metalu cù l'adesivo cun un gesso adesivo, pegate u pegu in dui strati. Hè esse fatta da quessa chì i perli ùn sò micca danù.

4. Cumplementu, avemu bisognu di un puzzicheghju, cù quale stallà a biera in u vizio. Ùn ci vole micca affissà. Facemu a parte suprana di u ramu cun un schedariu di unghie finitu è ​​acquistà un circhiu tutale.

5. Colugheghja nantu à un brame di doru duoppu sei perle perle. Avemu da passà l'anellu à parechji volte, perchè i furmuti in i pelle sò cumplettenu tutte e filamenti. Allora aghjunghje l'estremità di i filamenti à l'altri è passanu in un talone di grandària 15, avemu avemu attaccatu questi scali. Allora in questa alma deve esse passatu un spessitori di filu di 0.3 mm.

6. Inserisce i findi di u filu è u filatu in u ramu chì hè statu cutatu. In a parti sita di u ramu, ghjutu foglie cola è stampa l'annu da i bè da questa alma. Facemu questu cusì accurately, altri ùn puderamu mani e tote cù cola è u nostru ovu di Pasqua da perle ùn viaghjà abbia.

7. Sittendu pulling the thread tight, vemu l'ultima longa di u filu di u filu di u filatu è u fini di u filu. Hè bisogna aduprà per escemente aghjustà u pezzu in u ramu. A fine di u filamentu sarà fissatu in i filieri per ùn averebbe micca untwist. Per fà questu, avemu bisognu di tempu, quasi cinque minuti per attista.

8. Avemu da cullà un liccinu di u fiori di u fiore per l'uovo di Pasqua da perle. U ramu superi serà sceltu u più chjuchju, più bassa u più grande. Finaremu un filu longu è un filu longu in un talone di 15 tene. À questu filu, fate à frenu i bè cù una distanza di 5-6 millimetri. Ogni buppa sussegwenti deve esse più grande ch'è l'antica. Inghjuttendu a bocca, ubbitatu u filatu in u locu induve aghjustemu u veru pesta. Ùn micca tagliatu u filatu solu da l'ultima alma, sti filamenti necessaranu di pulitaru tutti i quattru ardori à a fine.

9. Avemu usatu u metudu di manu tissuti cun un filu di colore uvaghjattu di 0,4 mm di grossu per cose i foglie chì deve esse di tene.

10. Aghjustemu i vucali di i fiori findi in e foglie. U fondu di e foglie hè straputu ghjuvatu è imbastuttu cù filamenti chì sò incù u culore è tonalitariu. U filu intrudule di alchimeri nicati à curate. U nostru Ovu di Pasqua da u Periculu hè casi prestu.

11 Issa pudemu avè principiatu per fà un stand di u ghjuvellu di u granu. U stand ùn deve esse fatta solu dopu avemu fattu un ovu di perle, altri ùn pò fà fà un error cù a talla di u stand, perchè u so diminuità dipende da a talla di l'ovu. Per tece a stile ci hà bisognu di 48 beads of size 10. A cima pò esse fatta più grande chì u fondu, è pudete di a listessa talla - hè ancu assai piacevule.

12. In u nostru casu, l'ovu hè stata aduprata per esse abbastanza pesante, per quessa, a pusizione deve esse rinfurzata. Per rinfurzarà a stade ci hè bisognu di una bobina da scotch tape. Guariscernemu à u fondu di u standu cù u plasticu, cusì l'uovo di Pasqua da u bè serà più più belle. Facemu quattru sordi d'oru per dui alti di taglia 15. U so cuscini nantu à l'olii di camicie, perch'elli si dividenu l'ovu uniformu in quattru parti. Pusendi u ovu in u stand è scrivi u filu di u quale u filatu di u filu saranu nantu à u cunsigliu di l'ovu. Faremu cusì tallo cun un bouquet da questu linea. Pusitemu u bouquet, fiscale cù un bandu di gomma, per ch'ellu ùn si move micca è, senza stende micca strettu, cosciemu i ova à a cammisa. Dui dui prugne di liri di u valdu ci cosciammi di cilesti. Ci hè necessariu di costru l'ovu, questu hè necessariu per fà esse possibili à piglià in manu. Cuscemu cusì cun cura è cusì chì u mudellu è u principiu di i sumerdi cunccidenu cù i petali midi di u stand.

13 Avemu cosciemu una corona è e rami cintrali di u lenzu di a valle à a cammisa. I coscianu per u zizianu trà u primu e secondi perli. À l'usu di i pinza, ridiremosi i perli.

14. À questu di tissuti di i perli di l'uovo di Pasqua cù liri di u vallée hè finitu.