Nitchatka in l'aquarium - comu a lotta?

Quandu u pisottu in un aquarium, pudete truvà un problema cum'è alga filamentu. L'alga verde, a quale hè chì u filamentu si riferisce, parasitize nantu à e foglie di e crescita in l'acqui, incantatu cù i so propri fille.

Ogni sapiutu chì si i cambiamenti sò in l'ambienti di un urganismu, ci hè una minaccia di a so esistenza. À questu tempu, un altru urganizatu, chì hè cunfuritu in questu ambiente, cumencia à scambià u primu. Se ci hè un filu in u vostru aquarium, i manere di modu di cumbattà ùn ùn dà u risultatu dumandatu finu à l'eliminazione di a causa di a so prisenza.


Mètichi di lotta

L'alga filamentu di u filu in u corpu di l'acqua in a presenza di l'eccess cuntenutu di i composti solubilis di nitrogenu è di fòsfor. Cusì, prima di tuttu ciò chì vale averà prestu à cura di l'operazione di filtri è di l'illuminazione. A luce blu, chì favurizeghja u crescente di u filamentu, deve esse eliminata è sustituita da un eddu. L'accumulazione di i composti ammonii si trova cù un filtru infermatu, è cun troppu pisci cun un nùmeru numeru di pianti. I pianti flutichi è cume crescenu rapidamente (hygrophilia, vallisnerii) oppress algas filamenti, purtendu i so nutritura. Di grande impurtanza hè a cuncertazione di u ferru in l'aquarium. Ùn deve esse micca più di a dosa permessa di 0.2 mg / l.

L'esurtazione di algae da l'acqui da mane, per esempiu, quandu si stabilisce Spirogyroi, hè quasi l'unicu modu di lotta. Hè assai impurtante per lavà i pianti di u filatu è i lavanu, è u CO2 si deve esse alimentatu à l'aquarium solu in u ghjornu. Per ogni attività di limpezza, parechji ricunniscenu à friddi l'acqui per trè ghjorni.

In certi casi, l'usu di algaecides, cum'è Saidex, chì cuntene glutaraldehyde, hè assai efficace. Perossu di l'idrogenu in una cantina di 6 à 10 mg / L è un filatu sò ancu incompatibile.

Ùn invoglienti è metudi biològichi di tombu parasite di alga. Chì manghjate nitchatka, perciò hè catfish , gastromessi, pezzi viviparous di pecilia è molliesia , cum'è carpodi, Giordanelli, Siyese epalceorinhosy.