Pezzante bulgara - piantare nantu à i frutte

I travagli in u giardinu è u giardinu ùn principianu micca à a fine di a primavera, quandu, a ultima, u ghjàllichi di luntanu, ma assai prima. Ùn hè micca un segredimentu chì un bellu di pruprietari di terra ùn accunsenu micca e crescita, ma sò ingaghjati in u so crescenu in modu indipendenti. È questu cuncernanu, in particulari, u capricci capricciosu. E si ùn avete mai pruvatu a vostra forza in questu, vi mustrarà cumu fà a penta di u pappagallo búlgaro in piantini.

Quandu pudete purtà u papparu búlgaro in piantini?

U tempu di sementi pumpsu bulgara per e pianti di mudie hè determinate da i fenomeni climatichi di a vostra regione. Cusì, per esempiu, in e regioni miridiali, e crescente di e manni sò digià a fine di u feraghju. In u clima di a zona di u centru, u pezzu sò in u principiu - in a fine di marzu.

Preparing the seeds of the Bulgarian pepper for planting

A maiò parte di i prudutti di qualità hè sottuponutu trattatu especial. Ma si ùn anu micca sicuru, risparmuleghja chì a sumente hè omessi per 10-15 minuti in una solu suluzione di potassiu, chì hè preparata diluting 3 ml di a droga in 100 ml d'acqua. Nota chì a suluzione pronta deve esse caliata à 40-50 gradi. Dopu à quessa, i manzari sò colpi in un mantellu fugliale per uni pochi ghjorni per elli à proklyunulis. Grazie à questu prucessu, i graneddi sò brusgiate più veloce in u liceu dopu a pruduzzioni.

Plantamentu di pezzaru búlgaro in piantini

L'ideale per a terra bassa pezzante hè un terrenu nutrittiu cun propietate di drenaje. Pò esse facilmente truvatu in una magazzina specializata o fate u vostru propiu. Bonu per questu scopu hè una mistura di arena, turba è chernozem, presa in proporzioni ugguali. A giardiniera cunzignata richieghja di aghjunghje una piccula veticulita à a terra, chì mantene a bagnanza di l'umidità.

U mischju di u mischju dispostu hè distribuze nantu à tazzi o cavalli corsi. Prima di cultivà, a terra hè bè raviatu. Allora in a terra facenu un picculu scherzu, chì poi colpoia a semente chì hè stata prestu è suvitatu in paese. Ogni cuntenutu cù e sali sò stati guardati in un locu caldu, induve u termometru righjunghje + 26 + 28 gradi. Quandu avete bisognu chì ci sò dispusizione, a tampiratura di a sala si deve esse ridutta à piacè per a cumbugliera di pepite búlgara + 22 + 24 gradi.

Comu a cura di frutte di pepite búlgaro?

In u tempu di creazione, i pianti ghjovani eseguite u vostru care è cura. U primu, nisun casu ùn si scurdanu di riabilimentu puntuale. Per questu scopu, l'acqua di a temperatura di l'ambienti hè utilizata. L'acqui si hè realizatu com'è necessariu, chì ùn permettenu micca a terra pè secerisce. Spulca ancu i piantini di ghjornu da u pistola spray.

E sproutsi di u pezzu búlgaro ancu in u vitrugliu pò dumandà u patrone di illuminazione supplementaria. In generale, u pebbricu è una cultura bonita è liggerna. Sè avete avvistu chì i pianti sò stirminiati o esse pallidu, significa chì i ragi di u sole ùn sò micca abbastanza per elli. In questu casu, o movanu i macelli à u sillu di a finestra di u ventu, o l'usu Lampi privati ​​( phyto -lamps, luminiscenti o LED).

U traspurcuore di frutte di pepite búlgaro hè fatta quandu u vulume di tazzi picculi migliurevuli ùn sò micca boni per attivà di sviluppà u sistema radicali. Puderanu per centru nantu à l'apparenza di trè o quattru ochji veri. In questu casu, i piatti ghjoveni sò traspurtamenti in pezzi di più di un gran volume (à 0.6-1 l).

L'arvunu hè un aspettu impurtante di cura di e piante di pezzi búlgara. Per a prima volta si face à quandu i pianti hanu 1-2 pagamenti riali. In un litru di acqua, hè necessariu dilurà 1 g di fertilizzanti di potassu, 0.5 g di nitratum ammoniu è 3 g di superfosfat . Dopu à 10 à 14 ghjorni, u prucessu si ripetuta cù a so cumpusizioni.