Perchè u sonnu di affucari nta l'acqua?

I sònnii di cumu si sò affucatu, e persone vede bellu aspessu, ma di teme di i so sogni ùn sò micca sempre. Ùn sò tutti l'ammai un avvintu circa qualchì disgrazii. Per esse cumprate bè chì unu sunnava d'affucari in l'acqua, hè necessariu di ricurdà tutte e so dete. È solu nantu à a basa di una stampa completa di u sonnu per scuppiari cuncreti di u sensu.

Perchè u sonnu di affucari nta u mari?

L'elementu di u mari in un sòviu personificà a vita di una persona. Ciacciona in mari di l'acqua di l'acqua di perdiri persu in u vostru propriu circustanza. Sì una persona si passa à u fondu di a petra, andò per preparà per l'arrivu di i tempi difficiuli. Se emergene in modu sicuru, perchè deve esse espertu per una risuluzione sucundante di tutti i prublemi.

Perchè u sognu di affucallu in u fiume?

U fiumu vistu in un sognu hè un simbulu di a situazione di vita attuale. Per affundà quì significa di puchesi cù e difficultazioni chì anu sorgiutu. Se una persona ùn manca nodra in un sognu, sferisce a scunfittà in questa lotta. Sì avete esce da a spiaggia, affinchè chì in rialità vi ricevi ricchezza inespettatu. Serà in stu vestitu - duverà aspittà per a prumuzione o assicurà fama.

Perchè sò sognu di affucari nta l'acqua fudda?

Per esse cumprate cusì chì hè chì i sònnii per affucallu in l'acqua, hè impurtante prestu cura di e so proprietà. Sì l'acqua era nuvola, allura un sonnu diventa una malatìa. Se un omu affucatu ùn puderebbe vedere ancu a forma di a manu nantu à ellu, ùn hè stà malatu di moltu tempu.

Perchè sò sognu di affucari nta l'acqua brutta?

Hè assai povira chì l'acqua ùn hè micca solu nuvola, ma tenia diversu spedizione, rami, o ancu animali morti. Un omu affucannu in un corpu di acqua chì hà assai cunduttatu deve esse preparatu per l'iniziu di un periculu difficiule in a so vita.

Perchè u sognu di affucari nta l'acqua ne?

Se una persona si affucà in acqua chjaru, un tale sonnu indicanu a presenza di l'ansietia interna. Sapete chì puderete copre cù u prublema, ma ùn si pruponenu micca à inizià.