No photoshop: Ashley Graham hà fattu un passaghju in i braccialini sportivi attraversu a cità

Ashley Graham hà assai discuttu cù u so esempiu chì a cellulite ùn hè micca daveru di l'attrazione di a donna. L'altru ghjornu, u babbu americanu hà fattu i cacciaturi nervi.

Avemu avutu principiatu à u fattu chì sta ragazza ùn hà mai a so scuru u so corpu sottu un grandi robba purta. E perchè ùn Se ci hè quarchi cosa per vede. Questa ora Ashley passava per e carrughji di a megalópolis in certi scarpi è un gruppu di roba sportivi.

Publicazione da ASHLEYGRAHAM (@theashleygraham)

Reazione urgida

Naturmente, i suscriptori di a bellezza riagernanu in e indipindenza à a so collage di foto. A mezza fioritura di Ashley per u so valore, l'altra parte rivolta a publicità di l'excrementu pisu. I critichi avè avè avutu chì u corpu di u mudellu, coperto cù una "castagna di aranciu", hè assai esteticu. Ma u mudellu di famiglia famigliali ùn hè micca stata adupratu per passeghjà di davanti à ognunu praticamenti "ciò chì a mamma hà nascita". Just the day before, hà participatu à a Semana di Moda in New York.

Leghje ancu

Ashley hà cullatu à u podju cù l'altri pyshkami, vistutu di vestiti da TM Addition Elle. U mudellu di plus-size ùn hè micca u primu tempu per rapprisintà i vistimenti è i calzetti di sta marca canadiana.