Signs for the New Year on money

U 31 di decembre per parechje hè assuciatu cù diversi ritmi magicu è signali per l'annu novu per soldi è prosperità.

Signori ecotossu per u novu annantu à soldi

  1. In a matina di u 1 di jinnaru, quandu lavare, avete aduprà chjucchi in munte di sapone.
  2. In Tibet, a gente crede chì, se una persona à una tavola festiva torna un pezzu cù u sali (chì hè appruvatu apposta cù l'altri ripieni) - questa persona si ricerete in l'annu novu.
  3. À l'Austria, u simbulu di soldi ghjè u segnu chì seguita per l'annu novu, perchè li soldi era natu: hè necessariu di manghja una verdura fresca cun pieno à a mezzanine.
  4. Per esse dinò u dirittu per esse in a casa, in a vigiglia di l'annu, hè necessariu di scatterari un salottu davanti à u lintru.
  5. U pinzellu chì hè culpitu da l'arbre deve esse credendu cù l'arbre postu tutte e vacanze - questu aiuta per attruvarà i soldi à a famiglia.

I signi Slavi di i soldi per l'annu novu

  1. Per attruvarà bona furtuna è soldi, avete bisognu di cumprà una scola nova per l'annu novu, attaccà un bonu arcu rilu in questu, u metti à u locu più alluntanatu di a cucina, è quandu u celu timbricca doce volte, scumpete l'appartamentu tutale.
  2. A tavola festiva deve esse dispostu cù un mantellu bianche biancu, da quì l'annu sanu serà successu finanziariu.
  3. In vacanze, avete bisognu à coccu per almenu 12 platti - sicondu u numeru di mesi in un annu.
  4. Per esse a famiglia per sempre esse prusperu, a donna hà avutu attaccà i calcari di lignu d'ove, è u capu di a famiglia hà da toccu sti sacchetti a vigiglia di l'annu.
  5. Per fà sempre a prosperità in a casa, a hostessta tocca à spalle nantu à l'ultima muzzica di i campani.
  6. Per fà sempre soldi in a casa, avete devenu cuntà e muntagne amarizza sottu i gambi di a tavula. Ùn pudete micca rinfrescanti da quì à un annu.
  7. Se ci sò deve di u so dettu , pudete avà da liberà di elli finu à u 31 dicembre.