Brisbane Garden


Brisbane hè a capitale di u Statu australianu di Queensland, è ancu a terza più grandi città in u cuntinente. Ma hè notava ancu da questu, ma di u fattu chì si trova un giardinu botanicu maghju. Brisbane hè situatu à a bocca di u fiumu, cusì u so paisaghju hè incredibamente diversu, è a flora è a fauna hè sempre chjuche di rari.

Ciò chì vede?

U Jardin Botanicu di Brisbane annu attrae à migliori di visitanti. Basicamenti, sò e famìglie cù i zitelli, è questu hè ghjustificatu bè, perchè ùn serà esse entretenimentu solu per i zitelli, ma ancu per l'adulte. U parcu hè riccu à i boni più belli è raru, sia per questa area è per u mondu sanu.

U Jardinu Botanicu hè stata creata primura pè acquistà i visitori di Brisbane cù i pianti è l'animali di l' Australia , a cunsigliu navigazione hè stata inventata. A riserva hè divisa in parechje parte, quellu chì hè dedicatu à una certa parte di u mondu è i pianti "viventi" quì traonu da a so patria. Ma u clima ùn hè micca sempre adattatu per elli, perchè i parcheminista facenu u so megliu per fà senti "in casa" quì. Uni di elli sò sottu una cupola o tettu, chì u prutene u vientu, i raghji di u sole è di e altre manifestazioni in u spaziali di a natura.

U Jardinu Botanicu di Brisbane hè custituitu parechji expositioni:

  1. Pavilion Tropical. Quì i pianti "vive" sottu a cupola, chì hè un diametru di 30 metri, è l'altura - 9 metri. A visita à stu pabilenti serà piacè di tutti, questu hè una veru selva tropicale cù l'arbureti.
  2. Giardinu japunesi. U stilu di stu parcu décoratif cumplèttanu solu à u Giappone medievale. Eccu avete acquistatu cù l'arburi di tè è camiddu nantu à u campu di a Sanguura. Un postu più urientale ùn hè micca truvatu in tutti l'Australia.
  3. Pavilion of the Bonsai. Quì tutti pò vede l'arbuli incridibuli, u puntu di più chì ùn hè micca una corona frondosa o un troncu enormu, ma una miniatura. Induva voli induve toccu duomini di spezie nantu à a so corona. Puderete cum'è un veru gigante, frà e arbuli insolite.
  4. Garden Herbal. Agree chì una stampa ùn hè micca sempre truvata in altri parchi. Visitu hà vistu l'arbe più belli è fantastichi, è amparate ancu interessante fatti nantu à elli.

Questu hè solu i più petittini chì pò vede in u Jardinu Botanicu di Brisbane. Perchè u fattu chì questu park hè diventatu un locu predilettu per i zitelli, ci sò stati per i picculi turisti. Caminavanu troppu longa, portanu assai piacè - sò chini di sorpresi è entretenimentu di "foresta". I sindienti si sentenu in a jungla cù abbitanti tipu è abitanti.

Ùn hè injustu per esse scurdate di e palazzu di u parcu, a multitùdine di l'uccelli è l'animali. Hè assai piazzatu da stu locu chì 40 anni fa era necessariu di expandà u territoriu per a so cunsulazione in 52 ettari. Park Rangers creà artificiàmente e cundizioni per elli è abitanti, perchè l'animali pò smà stessu salvu.

Cumu ghjunghje?

U Giardinu Botanicu di Brisbane hè di 20 minuti da u centru di a cità, cusì hè più faciule per avè in caru. Inoltre, hè un parking gratuito, induve pudete abbandunà u carru. L'ingrata a u parcu hè vicinu à u Mt Coot-tha. I ghjorni di travagliu hè permessu di impurtà in u parcu cù u carru.