Queensland Performing Arts Center


U Queensland Performing Arts Center hè u core culturale di Brisbane . A strada, hè stata custruita nantu à u situ di l'anticu Cremorn, un stadiu apertu chì accolse 1.900 spectatori.

Ciò chì vede?

Prima di tutti, si nuta chì u Queensland Performing Arts Center hè cumpostu di parechji unità, chì simbolizza a versatilità di a creatività. Inoltre, quì tutti seranu alcune di truvà qualcosa di a so propiu, spiciale, quessa chì tocca à u filu di u filu di l'anima.

A prima secunione hè u teatru lyric, chì hè a più grande in u centru di l'arti. Hè diseatu per 2500 admiraturi di alta creatività. Mùsicisti facenu esse, balli stampa, opera di opera.

U sicondu hè una sala di concerti (1800 spettaturi). In questa stanza ci sò orizonte famosi, accolta di premia, prughjetti è cumeddi. Hè impussìtellu di ùn esse chjamà u famosu urganu di Cla, cunsistenti di 6878 tubi. Hè instalatu in sta rame di u Queensland Center.

È, finarmenti, u teatru Cremorn hè una stanza chjuca, in paragunazione cù e dui precedenti (finu à 400 persone). Stu teatru, secondu di a nicissità, hè diventatu un cinematograficu, un teatru round, un cabaret, una spaziata è ancu una sala di concerti.

Cumu ghjunghje?

Piglià u numaru d'autobusimu 41, 67, 89, 91 è surtite à u Stop Culture Center.