U Museu Skanderbeg


Unu di i lochi più visitati in Albanese hè u Museu Skanderbeg, chì fù dettu dopu chì l'hérosiu naziunale di u paese, George Kastrioti (Skanderbeg).

Storia di u museu

U Museu Skanderbeg si trova in a cità di Kruja in una fortaleza restaurata, chì servia com'è una fortificazione à l'epica di u Imperu Ottumanu. Kruya stessu hè cunsideratu una cità di gloria militare. In u XV sèculu Albanese hè statu sughjettu à incursioni frekwenti da i suldati di l'Imperu Ottumanu. Allora era u prìncipi George Castriotti chì hà risultatu a insurrezioni contra l'invasori è, grazia à quella fortaleza, hà sappiutu risistiu a trè siegge di l'armata turca. Hè strappatu una bandiera rossa nantu à a furtizza, nantu à quale era un Aggiustu dui capiddi negri. Hè dinò u banditu, chì ncorpeni a lotta di l'albanesi per a libertà, sussegwentamenti divinni a bandiera nazionale di l' Albània .

L'idea di custruisce u museu Skanderbeg pertene à u prufissori Alex Bud. A decisione di custruisce hè stata fatta in settembre 1976, è u prugettu travagliatu da dui architetti Albanese - Pranvera Hoxha è Pirro Vaso. I primi passi in a custruzzione di u museu di Skanderbeg fussini in 1978, è u 1 di novu 1982, a so grand inaugurazione.

Funzioni di u museu

A furtizza, chì oghje oghje u Museo di Skanderbeg, s'aprene nantu à rocci à una altitudine di 600 metri sopra u nivellu di u mari. Da quì pudete apre l'immensidad di Kru. U custruttore di quattru stili di u museu hè custruitu di petra bianca è stilizata in stanza cum'è una furtizza. A tour di u museu principia cù a storia di i populi chì anu longu in Albània. Graduatu, a guida passa a personalità di Skanderbeg è i so sfrutti. Tutte l'exhibita sò esibittiti in ordine cronologicu, chì permette di dimustrà a vita di a vita di stu guirreru bravura.

U spaziu internu di u museu Skanderbeg si mantene in u spiritu di u Medievu. Quì pudete truvà l'urganizzati:

L'exhibiti più preziosu di u museu di Skanderbeg sò in visualizazioni in cantieri tarritorii. A attenzione particulari mera una copia di u famusu cascu, chì curone a capra di capra. L'uriginale di u casco hè pussibile di Prìncipi Scanderbeg, hè exhibitu in u Museu d'Art History in Viena. A tour di u museu di Skanderbeg hè pensatu per quelli chì vulianu acquistà cù u passatu militare d'Albània è imbueddu cù a so idea naziunale.

Cumu ghjunghje?

U Museo Skanderbeg si trova in u core di l'Albània - in a cità di Kruja. Pudete truvà à Krui per l'autostrada Shkoder per a cità di Fusha- Kruja. Solu teni sempre in mente chì ci hè sempre un trafficu attivu in sta pista, cusì ci sò spessu i cunfitturi di trafficu in quale puderebbenu persone à 40 minuti. A strada di a città venti serpentina. Pudete truvà à u Museu Skanderbeg da dui stradori di caminari, longu chì ci sò cummerciale caravanevi.