Miscarriage in a settimana 20 di gravidanza

A 20 settimana hè a pennata chì pò esse un aborto, dopu ci hè chjamatu chjaru prematuru, è u fetu nascit hè un zitellu prematuru o mortu.

Cause di miscarriage in a settimana 20

I casi di u miscarriage in 20 settimane pò esse:

Signs di un miscarriage in a settimana 20

I primi simpatici di l'apparizione di una minaccia di aborti, di a sittimana di 20 sò i dolores abdominali inferiori, aguti o angulanti, chì indicanu chì l'utru hè cuntrattu. À u tempu, i dolorsi s'agatucanu, ponu pare manchinu marroni o spotting (in particulare cun una reduczione in l'attaccamentu di a placenta è u sali distacazione cumpletta).

U fetu pò moriri pi causa di disordini circulatori, è a donna ùn cede a so invucazione, s'ellu eranu digià. Un ginéologu ùn pò micca stabilitu u latru di u fetu. Quandu un miscarriage chjaru si trova à 20 settimani, da nasciutu un fetu vivu o mortu è i so membrani. Cù cumpagno incomplete, parte di e membrani fermanu in a cavità uterina, è ùn ponu micca cuncorda. Chistu porta à i sangramentu, chì ferma solu dopu scraping the cavity uterine.

Diagnose a minaccia di miscarriage, morte fetale, un incontestazione sia incomplete, pudete dopu un eccu ultrasonics di una donna. Dopu un miscarriage, una donna hè cunsigliata per astènesi di sei mesi da l'embarazos sussegwenti. Hè obligatoriatà sottumessu à una indagine di un ginecologu per scuperta e ragiò di u miscarriage è l'eliminazione di l'amuzione à l'imballassi sussegwenti.