Giardini Botanica (Durban)


Unu di i jardini più vecchi in Africa sò i Jardine Botanicu in Durban , rotta in u 1849.

In prima, siti sperimentali funziona cum'è siti esperimenti per u cultivatu di i culturi, usatu com'è alimentariu da i colonisti di Natal. Quì hà cultivatu canna di zuccaru, pezzu, acacia, parechje spezii di eucalyptus.

Oghje, a zona occupata da i giardini hè di 15 ettari, nantu à quali circa 100 mila spezie di vegetali sò cultivati. Per esempiu, in u Garden of Bromeliads è a Casa di l'Orchidi, ci sò più di 130 spezie d'arbureti di palme, assai spezii è sottoprises di orquídei. Sti piani ùn sò micca tipici per u clima africanu, in ogni casu, i Jardine Botanicu in Durban ùn sò micca l'alloghju solu per i esprimuli chì sò vinuti da altre paese.

I ghjuridesi "Durban" anu u so propiu logò chì detti a pianta in situ pericentente - i encephalertos sudafricani. U simbolismo pare è quandu u curatoru di i giardini era un botanista autuditulatu - John Medley Wood, chì hà scupertu una pianta inganna.

Infurmazione utente

I jardinu botani in Durban sò aperti per visita di u ghjornu. Apertura in l'estiu: da 07:30 a 17:15. In u tempu d'invernu di 07:30 a 17:30. L'accettazione hè liberu.

Pudete truvà à i giardini nantu à a taxi di a cità o in u vostru propiu. Per fà questu, avete bisognu di lavurà un caru è movime à e coordenade: 29.840115 ° S è 30.998896 ° E.