Miracle cù greens

Miracle hè un pasticceria naziunale di a dinastia Dagestana, ricorda da una piezzu cù parechje cumplizzioni. Stu pranzu vera assai sodisfaenti, gustoso è delicatu. Sò siccati nantu à una vaca secca o di panna, è poi affucatu cù manghjusate. Fighemu cun voi e ricette per cocchi un miraculu cù greens.

Miracle cù greens

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Preparazione

Cume fate un miracle cù verdi? Da a farina, u salinu, u levitu è ​​l'acqua, amassi una pasta uniforme, cogliu è dipoi for 2 hours in un locu caldu. Quandu a pani risalca, fannu scatuli boli da ellu è lasciate durante 30 minuti. Intantu, avemu a preparazione di u rimplamentu: lavamu la parsecca à u lavorozzu è pulite. A cipolla hè sbuchjata da i caprini, sfruttu è frittu in una cunchiglia cù culu verde finamente piccu. I foglie d'aranelli sò lavati, piccu è mischju cù coghju di cipolla. Puderete aghjunghjenu i ova, u salinu, a pepite è a crema agria. Amma cù cura tutti cù e vostre mani. Ogni ballia di pasta hè stata in un capu finu. Dintra oghje un pezzu chinu, u livellu. Scopre u miracle nantu à una stazza secca, caldi è friture per i dui gangdi per 5 minuti. Allora cambiammu i purciuti in un pianu è di grassu cù a mantewie fridda o a margarina.

Miracle cù quagliu cotte è verbe

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Preparazione

Cusì, prima meneta una mansa omoogenee, pocu grossa, farfacciante di farina, salinu è acqua. Lasciate in un locu caldu per 30 minuti, è in ssu mentre chì avemu preparanu u riposu. U me greens, finamente chopped e mixed with grated cheese. Allora aghjunghjenu i ova, u salinu è u pumperu à u gustu. Tagliate un pezzu di massa, fate una bola è rintra in un bulu fino. A mezza uguardunatoghju chjese l'appruntà impiillatu è cuprì a seconda mità, cun patezza currettamente di i vini. Friture u miraculu in i dui bassini in una padedda secca calda, è poi abbundanza à lubricate cù l'oliu.

Cuintagghia orientali hè sempre piacevule cù i so prudutti aromatique, perchè pruvate u miraculu, ùn ti ùn scurdate di cuzza u pastore uzbeku è u katalma . Bon appetit!