Attrazione à Wellington

Wellington - una cità bella è cusimadosa, chì hà qualcosa di sguassà ancu u turistu più espertu. Sicondu a versione di l'editoriale di u Planet Lononey No 1, Wellington hè a capitale più còmode è bella di u mondu.

L'apparizione architetturale di a vecchia capitale coloniale hè diversa: edifici di 19-1 piso. 20 seculi. armoniu cumminatu cù edifici muderni. In a cità ci sò assai ponti è viaditti, squareschi di verde è parchi.

In regula, i visitori à Wellington cumencia cun una visita à unu di i posti più interessanti - u Monte Victoria. Da a plataforma di observazione ponu vede una stonda panorama di a cità, chì circundà i so muntagni verdi è a baia cù u Strettu di Cook. À longu l'orizzonte in u clima chjaru pò cunsiderà l'Alpi Sud.

Monumenti storici

Micca da a muntagna Victoria hè un memoriale militari in memoria di i New Zealanders chì mortu in i fronti di a Prima Guerra è a Guerra di Ghjuvelli è in cunflitti militari lucali. U 25 di aprile, l'anniversariu di l'atterrissimu di e truverete di Nova Zelanda à a citadina di Gallipoli in u 1915, avvenimenti solemne sò tenuti à u memoriale.

Un altru munumentu interessanti di a Second World War è a furtizza di Wright Hill . In u territoriu di un grande forte militare cù fortificazioni putenziali, battii è una reta di tunelu sottudu, un museu hè oghji funzionu. A furtizza hè situata distanti da u centru, trà a ridge di i colti, da i so mura, una stonda vista di a baia s'apre.

Attribute architettonici è culturali

In Wellington, i stili d'architetti di e tri eras - Victorian, Edwardian è Art Nouveau - sò assai suttu è eleganti cumminati.

Unu di l'edificazioni più belli di a capitale di Nova Zelanda, a so cartina hè u palcuscencu . A prima petra in i fundamenti di u bastimentu in u 1901 hè statu stabilitu da u re di u re di u britannicu Giorgiu V. U Palazzu di l'Agljena hè utilizatu solu per i bisogni di l'autorità di a cità; ricevi ogni tipu d'esibizioni, cuncerti, cunferenzi, manifestazioni caritatevuli. A un certu tempu in a sala di cuncerta di l'aglesi eranu i Beatles è e Stupini.

Ùn vi scurdate di esse fotografiatu in u pianu di u "bugnu" - un di l' edificatori di u cumplicamentu parlamentu, chì hà a so forma caracteristica di un colmu di paglia tradiziunale per l'abi. Una edizzioni di u rughjonu in u stilu di u modernismu era custruitu da più di deci anni, in u so feste in u 1977, a Queen Elizabeth era presente.

Quistioni di u Parlamentu ùn hè altru monumentu di l'architettura - l'anticu palazzu di u guvernu. A unicité di u bastimentu hè chì hè tutta di lignu è finu à a fine di l'anni 90 era u sicondu più grande di stile di lignu in u mondu.

Una di i più antichi istituzioni educate in New Zealand hè l'Università di Queen Victoria. L'edificiu principali di l'univirsità hè cunnisciuta com'è u Cimiteru di Caccia. Stu nomu avia datu per ellu in memoria di u prufissuri di a filusufìa di Thomas Hunter, chì per decennii insignate à l'università.

U Teatru di San Ghjamicu hè un vale stuumentu storicu è architetturale di u paese. U custruttore rifletti l'aspirazioni architettoniali di l'anni 1900 prima. è hà una storia fascinante.

Un veru travagliu di l'arte in u centru di a cità hè u ponte di vaghjime "Cità in u mare, cunnette a piazza cintrali è u portu di a cità. U ponte est immeciuta cù sculture in legnu inciso chì palesa criaturi mitichi da e credenze di maori è raprisentimenti di a fauna moderna.

Musei di Wellington

Sì vinutu à Wellington cù i ziteddi, assicuratevi di andà à u museu di a storia naturale " Te Papa Tongnareva ". Un complexu sanu cù dipartimenti tematichi di "Plants", "Animals", "Birds" è esibiti unifamiliali, cum'è l'scheletru di una balea bianca gigante o un calamar enormi di 10 m di longu è un pesu di 500 kg, ùn lasciarà micca indiferente. U ziteddu ùn sìanu abbandunati, anu publicu ghjucatori di i zitelli.

U museu d'arte è cultura " Patak " si trova 10 km da a cità. Hà mostra i ritratti di Nova Zelanda è artisti straneri, oggetti di vita è arti di a pupulazione indigena di u New Zealand - Maori. Un culanu cù u museu si trova a biblioteca di a cità di Porirua, un giardinu tradottu ghjuridicu è un museu di musica "Farm of Melodies".

Ci hè ancu una galería di arti di città in Wellington. Ùn ci hè micca una esibizioni permanente in questu, u bastimentu hè utilizzatu com un salone d'exhibe per temi di l'arti artistii è fotografichi.

In u storicu centru di l'abitudini muderni, nantu à a spiaggia di u portu, hè u Museu di Wellington è u mari . L'exposition museale si componi di dui parti. U primu prisenta a storia di i primi settimani maori è europei, u sviluppu di a cità. L'exposizione nantu à a storia di a Nova Zelanda, chì hè più di 800 anni, ùn hè micca menu interessanti.

In u stessu centru di a cità ci hè un museu pocu, ma assai bonu - " Casal Colonial ". Questa hè a casa famigliali di a famiglia di Wallis - i culoni chì si sò stallati in Wellington in a mità di u seculu XIX. A situazione in i camere sò tutte l'identità di quellu tempu.

Fans di a triluggia cultu "U Signore di i Rings" anu interessatu à u museu di a industria filmica Weta Cave. Durante a visita à u museu pò truvate interessanti infurmazioni nantu à u scaricamentu di l'opera cum'è film "Avatar", "King Kong" è "Lord of the Rings", per cumprà un souvenirs tematichi.

Edifici religiosi

Central à a vita spirituale di a capitale hè a Chiesa Catolica di Santa Maria di l'Angeli. U vechju bastimentu di a chjesa fù distruttu da u focu in u 1918. Uni anni dopu un novu edificiu era custruitu in l'altru gòticu, utilizendu strutture concurrenti. A chjesa hè cunnisciuta per u coru è a musica magnificente di l'orgue.

A Cattedrale di San Paolo, chì si trova in una squadra grassa in u centru di a cità, amaze cù una atmosfera di grandeur è à a tranquillità di tempu, cun una elegante decorazione interaore.

Attrazioni naturali è parchi

In Wellington hè u zoologicu più anticu di u Zellu di New Zealand, in quale parechji animali viaghjanu di u mondu. I mancassi sò disposti in tale manera chì u visitore seguitanu un sentimentu di unità cù a natura. Eccu avete vede tigri, lioni, orsi, elefanti, parechji aviti, cumpresu un uvice kiwi - u simbulu nazzjonali di u paese.

U Jardinu Botanicu di Wellington si trova nantu à una culletta vicinu à u centru di a cità. In u core di u boscu subtropikale, ci hè un giardinu di rosula è un invernamentu di lussu, un piste per avvicinà. I cammelli sò decurati da bè sculture inculate. In u territoriu di u giardinu sò parechje observatie naziunale è u museu di u tramicentru di u telefuni.