Cume a pompa di a cocia interna?

A quistione di cume a bombizza di l'internu di a coscia hè un cuntrata è cuntruversa. À tempi diffirenti, l'opinioni di quali eserciamenti veramente aiutu hè bonu, ci era un altru opinu. A stu mumentu, i sperti accunsenu nantu à l'idea chì eserciteghja per i marmellanti è i canteri ghjinirali chì anu statu populari per un bellu tempo, in fattu, micca assai efficace. I esercizii più efficace à u latru internu di a còscia eranu assai imprevisu.

Comu suduri l'internu di a coscia?

Eserciti per i musculi interni di e cosce per ottene risultati sò impurtanti per fà regularmente, ogni ghjornu o ogni ghjornu, secondu u vostru benessere. Inoltre, hè impurtante di fà cumerciamenti bè, altri ùn sanu micca dà l'effettu necessariu.

In fatti, pudete pompà a superficia interna di a còscia facendu un sulu exercitu - ma di fà in modu bè. Questu hè un esercitu magicu - squadre cù una barbellata, ma micca in a forma di u solitu, ma in una modica ligeramenti mudificata. In ogni casu, l'accordu cumplessu, cum'è in ogni casu, dà risultati più veloci, perchè cumu si aghjunghje parechje più avvicinamenti, vi cuntene l'effettu assai prima.

Cumu pumparà i musculi interni di a còscia: squatie cù un bar

Avemu discurrarà in fine di manera di fà cumercià stu sforzu basu, chì prumove a moverle per sempre e so stile.

  1. Stannu subbitu, i peri anu più largu ca l'spalle, i petti sò diretti à l'esternu à un angolo di 45 gradi, i spaddi sò straggiati, nantu à i spalle (ma senza mancu à u collu!) - a bar. A volta ùn deve esse ancu perfetta à tutta a longu, cumpresu u collu (assicuratevi chì u mandibule hè risurrezzione).
  2. Piglia una alte suttumu, pianu pianu pianu pattinendu i nucali, cum'è s'ellu vulia pusà nantu à una sedia invisibile, si move à i cinghje, per dàcenu i ghjinochje à un angulu di 90 gradi (i malatti sò sempre paralleli à u pianu à u stessu tempu).
  3. Mantene in questa position per unsi pocu secondu è viaghja à u ritornu à a pusizione di partenza. Fate chì a volta hè rasa, a testa ùn si stalla. Manteva in questu pianu per dui seconde è poveru torna à a pusizione di partenza. Dopu questu, exhale.

Questi squadri sò ripetuti in tri gruppi, 15-25 volte volte. Se esse troppu difficili per voi, cuminciare cù una carica di 10-12 riezzioni in trè avvicinamenti. Siccomu hè abbastanza facilitatu di rinfurzà i musculi di a crosta interna cù questu esercitu, perchè usa una varietà di gruppi musculari, avete ricevutu un doppia effettu: squadre cù una barbellata o un body-bar attivamente travagliate nantu à i musculi di i buttiglii, chì dà u corpu un aspettu elasticu è attrattivo in questa zona.

Cumu puderà pompa in l'internu di una coscia: l'esercitanu per u mandatu

Per ghjunghje l'ochju di cosi belluccii, elliqui è elasti, in più di straccati cun pèndite, vi vale aduprà un solu esercitu chì pò esce di stallassi, per esempiu, mentre à vede una movie.

  1. Fate nantu à a vostra banda, a punta di a bassa cundutta in u ghjinochju, aiutate a testa cù u so braccio, stende a manu libera in u corpu o mette in fronte di voi.
  2. Cari, ma rapidamente susciteghja a perna superiura à un angulu di circa 45 gradi, da quì ritornu ind'u volta (ùn hè bisognu di tuccallu).
  3. Hè impurtante in queste casu a perna superiura, l'cortezza chì avete movitu, in u ghjinochju per mantene un pocu ligne, u toe di a vina per fraccionà è si stendi nantu à ellu stessu. Se ùn seguite micca questu, l'effettu ùn viaghja micca!
  4. Ùn avvicinà o avanti, ancu sè ùn viaghjà incù incunibuli mentri à u vostru marche.
  5. Questu esercitu deve esse realizatu davanti à u sensu di numbness in a pierna. Dopu quì, dette altre 30-60 seconde e cuntinuà à eseguisce via forza. Dopu questu, avete bisognu à cullà à l'altra parte è cuntinuà l'esekzione. Ci hè elaburatu à trè sti stiglii.

Cù cumpurtamentu adattatu, ancu i dui esercizii sò abbastanza per dà i vostri pedi un bonu forma è puff up the inside of the thigh in un pocu tempu.