El Badi


U palazzu più famosu in Marrakech hè El Badi. Hè stata custruita da Saadis trà u 1578 è u 1603. U palazzu era custruitu nantu à u soldi ricevutu da u Portugallu, guadagnatu da a battagghia di i trè re sò. In un certu tempu u palazzu era chjamatu "incomparable" è era bella. Marmura per a so custruzzioni hè impurtata da l'Italia, oru da u Sudan. Stu palazzu era custruitu per u Sultan Ahmed al-Mansur, chì era assai piacevule di u lussu è hà avutu u alcunu "golden".

Storia

U palazzu di El-Badi in Marrakech hè stata custretta per circa 25 anni. Per questu, i megliu constructore di quelli tempi eranu chjamati. A cosa più surprisa hè chì u palazzu hà un sistema di calevulenza cintrali, chì per u XVIe seculu pò esse cunsideratu un miraculu. A fine di a custruzzione di i cuntadini, ogni annu u numaru d'oru premiatu era uguali à u pesu di u rivinariu.

Sfortunatamente, u palazzu ùn era più di centu anni. U novu reguli Ismail Mavli a distruttu per urdinà a so propiu, un novu palazzu in Meknes. U palazzu di El-Badi solu pocu di ricustruisce in modu di cunservà u patrimoniu storicu.

Ciò chì vede?

Ancu u palazzu si trova in ruine, conserva a so grandezza antica. U palazzu possi 360 camere, è a so parti sottu sò cunsulea di tunnelati. Ma a parte più impressesiva di u palazzu è u so tribunale. Prima di ellu, u più grande attrezzu in Marrakech era 30 metri d'altu. U patrimoniu di u palazzu di El-Badi righjunghja a grandezza di 135x110 metri. Grazie a iddu lu palazzu si trova assai incomparable. A causa di u grandezzu enormu di u patiu, l'edifizii sò stessi anguli è di parechje più com'è un gruppu di strutture chì cà un unicu edificu.

In tutti iardes maroccani, una piscina hè tradiziunale locatu, in quali u coltu di acqua di acqua. In u palazzu in più di una grande piscina, vicinu à ogni edifiziu, sò dui picculi stanzi. Una grande piscina hè circundata da l'arburi d'aranci, chì sò enterrati à u livellu di l'acqua. Hè più prubabile chì u pruprietariu ùn vulia micca l'arbureti per sfacciate a vista di u patiu.

Dopu à a fine di u XXu seculu, u Festival Folklore Nazionale Maroccu hè traditu. Ci hè ghjunta in u ghjugnu. In u palazzu di El-Badi vènenu da tuttu Marocanu, ogni tipu d'artisti di canzuni populari è dances. Quand'ellu camina intornu à u patiu, i finestri di i cammelli sutturati sò visibili, è da a torre d'observazione pò vede u patiu internu di El-Badi. A mezquita El Koutoubia hè chjaramente visibile. Questu hè un tipu di riimicu, pò esse ghjucatu da ogni parte di a cità.

Cumu ghjunghje?

Pudete piglià un taxi da Maroccu à u Palazzu Al-Badi. A distanza annantu à questu hè di circa 100 km.