Eserciti per a vista

Oghje, u prublema di a perdita di l'aghizza visuale hè topica. U travagliu cuntinuu nantu à l'urdinatore, viaghjate i prugrammi di televisiò, è lighjenu per mezu di diversi apparecchi elettroni, ùn anu cuntribuiu à a prisirvazioni di a salute d'ochji A bona vista hè furnita da solu per fattori ereditarii, ma ancu da parechji prucessi chì aiutanu à sullivazione a tensione di i musculi d'ochji. I duminii esigenti per a visione pò esse fattu da ogni persona. Ùn pigghiò assai tempu è sforzu.

Cunsigliu di esercizii per a visione

Per esse l'eliminazione di l'effetti di u travagliu nantu à l' urdinatore è altri fattori chì afectanu à l'aghizza visuale, unu deve fà gimnastica simplici per l'ochji. Prima, cercate a distanza da parechji sicondi, dopu cambià u focu in un puntu da quattru centimetri di voi. Linger in ogni puntu, è in a longa durata, è in quiddu devia esse almenu 10-15 seconde. Repetite questi movimenti 4-5 tiempi. Questu esercitu permettà à migliurà a visione è rilassate i musculi di u globbu. I medichi ci facenu di fà ogni 1,5-2 horas.

Un altru mètudu chì aiutate à restaurà l'agutezza visuale hè d'autoreità. Truvate un scherzu in u bone da u cantu più vicinu infernu di u socket di l'ochju è in un circulu circulu, slide. Ricurdativi chì a prissioni deve esse fermamente debbuli, quasi quasi ùn s'aprecianu. Stu exercitu per l'ochji cuntene à a risturazione di a visione . Hè da esse fatta almenu 3-4 volte per ghjornu.

Inoltre, utilisate a prutezzione oculara Puderanu cumprà in ottica, aiutanu à prutege l'ochji da a radiazione di l'informazione. Sti vetru duverebbe purtate in u travagliu dopu à a pantalla, è ancu quandu vi vede a TV. Cci pudete cumprà cristiani-simulatorii, inveci di vetri chì anu micca perforatu di carta o plastica. Sò cunsigliati per esse utilizatu ogni ghjornu.