Ratatouille - a ricetta classic

Hè cume chì stu pani vèninu a Pruvenza, è hè stata preparatu da i so travaglianti sò durdi, chì ci sò sempre assai verdura, è l'oliu d'oliu hè unu di i megliu in u mondu, è sta ricetta hè nata. A prutezzione simplici, ma à u stessu tempu un gustu riccu chicch'ellu hè digià per esse presu in u meglius restaurants. Se ti piace verdura, da voi chì vi diceremu di manera di preparà a fugliada in dui ricetti completamente distinti.

Stu ratatouille hè una ricetta classica per a cucina in un forno

Ingredients:

Preparazione

Per una ricetta, l'arghjentu è i zucchini (preferibbilmente i zucchini), piglianu longu è finitu, è i pumati sò nodi, sò densi è carpuscritti. E cumincianu a coccia cun cipolle è agliu. A corte e finamente, cum'è pudemu, frittile tutti a cipolla è a mità l'agliu in oliu d'oliu, aghjunghje u pebbere, cut in trisce è trè pumati, scorciati è tagliati in tazza. Coperta cù una cupizza, rinfriscà u calore è fade per 15 minuti.

Intantu, avemu tagliatu l'arghjentu, i zucchini è i prugne cù anchiefinci, micca più gruffu di 5 mm. Quandu u salsa hè stilata, avemu da aghjustà un pocu è ne fece sopra 1/5 parte. U restu hè spressu in una forma in quale puderemu darà a ratata, u livellu, è nantu à quì sottu e vindemii cutichi. Partindemu da a cima di u pianu è più più à u centru nantu à una spirale alternate vechi di verdura.

Pigliate un oliu d'oliva, mandate u alliatu chopped ajaccio, u timore, u pappaghju è i pratiche, è si sparghje a nostra cassola in cima. Allora accumpariu cù filu è coccia in u fornu à 180 ° durante 40 minuti. Prima di serve in a salsa, chì avemu dicitu à u principiu, aghjunghjenu un oliu d'olivu è l'acitu balsamicu è l'acqua u platu finitu.

Ricetta per vegetale ratatouille

Ingredients:

Preparazione

Cumincià à travaglià cù i verdura più megliu cù l'asciutta, tk. a preparazione hà deve dumandà un pocu di più tempu ca l'altri legumi. U cutellu in cubi, spicchamente sprinkle with salt, mix and leave, mentri mentri ci sò impauriti in altre ligumi. Allora prima di fritterà accumpètesi appruntà e lattice da l'excedente di u lìquidu, questu puderà impedisce l'albergue di sguassà u so oliu cum'è u solitu, è u gustu di u verdura sarà splendore in u stessu tempu. Scorcià i tomate da a pelle, imersentannulu in acqua di ferita per un paru di minuti, è in acqua fredda, perchè i pelli pò esse spressa. Puderanu chjappu in fette è fate ridere di e zicchini, a carne hè cututa in tazza. A cipolle è l'aglomeratu chop petit, pepino e zucchini, è ancu tutti i verdura cun un cubu d'appruduzzione vicinu a listessa talla.

Avete bisognu à friture i verdura. Accuminciamu cu cipolla, fate naturali in oliu d'oliu è prestu. Ùn fritte micca finu à quessi, i pezzi sò stati sfruttati. À quellu stessu, aghjunghje un granaghju è u timore è u lamparaghju in un colatore per fuglià l'excedente d'oliu. Ma pudemu usà per a rinsignà u paese di verdura. Hè per fà cù u restitu di i ingredienti, i pumati sò a vegetale più dilicatu, per quessu à pocu di minutu. Connettu tuttu in una puchina cun un fondo spice, aghjunghjenu a salazione, mettite è lasciate è sprime nantu à un focu per 10 minuti. Questu pezzu pò esse servitu tantu è friddu.