Chiddu à vede in Creta in modu autònimu per vittura?

Qualessu di noi, pianificanu un vacanze, ùn hè micca sughjurnatu di divirtì un sensu indiscrivibili è embrimente di libertà? Dà tù stessu sentule hè più faciule ch'è avete un pezzu cù u carru - ùn importa micca chè esse propiu o alloghju. Avemu sugnu sugettu à ricuperà nant'à un viaghju autotravelu à a patria di u Minotauru - l'antica è isula romantica di Creta. E aiutà à stu puntu di i megliu attraversu di Creta.

Chiddu à vede in Creta in modu autònimu per vittura?

Ricuperà nantu à a vacanze à l'isula di Creta, avete bisognu di ricurdà, questa isula hè abbastanza bastanti - da a punta à u bordu pò esse traveled in solu 8-10 ore. Ma ancu nantu à una zona chjuca, pudete truvà ghjunghje nantu à scopre. Accumincia la visita di l'attrazioni principali di Creta da u carru hè di a so cità più grande, a capitale isulana - Heraklion . Eccu a visitarà l'excavazioni di l'anticu Palermu di Coniosu, per vede oltre i so culonni russi à u mondu è ancu di camminà da u labirintu induve u Minotauru mythicu fù imprisonatu.

Continue a admirar i tesoru di a cultura minoica pò esse à visità u museu archeologicu, apertura à i visitadori tutte e ricchezze di u patrimoniu cultural di l'isula.

In u quadru di Cornaros pudete sparisce una munita in a fontina più bella, appartenent à l'era veneciana - a fontana di Bembo.

Inoltre, in E Heracliuni, pudete veddi parechji perle perti di e diverse epichi culturtali - a Cattidrali di San Titus, a furtizza di Kules, a Loggia.

Partenza da l'Erculu à l'Oriente, avemu a Agios Nikolaos, chì serà d'interessu à l'amatori di una vita vibrante. L'hotel più chic, i patuli è l'stabilimenti di l'isula di u nocturne sò situati in Agios Nikolaos.

In a cità di Sitia, si trova più in u punente, ùn hè un tempu per visità a caverna di Dikteon è a data campi di Vai, è dinò l'escisione di u Palazzu Zakros.

36 km di Agios Nikolaos hè a cità di Ierapetra, famosa per a Fortezza di Venetian, a fontana di l'Ottumanu è a casa di Napoleone.

Se se ricorda da Heraklion in a punente, a strada vi porta à Rethymnon, chì a struttura mostra tracci di l'influenza di i grechi, i Veneti, i Turchi è i Europeani - da a parolla di tutti chì avianu mai avutu u putere nantu à sta cità. U monasteru di Preveli, a caverna di Melidoni è a fortizza veneciana di Fortezza vale a pena vede.

Un pocu à punenti di Rethymnon hè a perla di Creta - a cità di Chania. Hè solu l'ideale per l'autorechiamentu, perchè tutti i so attraversu sò raggruppati in u centru: a Cattidrali, u Museu Marittimu, u monasteru di Agia Triada.