Perde di appetite

A persone hà da manghjà sempre, affinchì dopu avè digià digià u listessu chì hà digià manghjatu, cumencia à sente di fami. Cusì, u corpu informa chì hè necessariu di manghjà. In questu casu, a ghjente manghja cun grandi appetite. Ma chì significa u statu significa quandu ùn vulete micca manghjatu? Hè un signu di malatia o solu un fenomenu tempurale?

Causes di a mancanza di appetite

Pèrdita di l'appetite hè una cundizione in quale ùn avete micca sentu cum'è manghjendu di u ghjornu, è se fate questu, ùn hè micca perchè vo vulete, ma per ciò chì ci necessariu.

I causi principali di perdita di l'appetite:

  1. In una basa nerviosa chì hè u fruttu di emozioni intensi o un scontru seriu, a più frecuentement assuciata à i prublemi in a so vita persunale è i prublemi di a famiglia.
  2. A causa di l'usu di certi medicazione, per esempiu, l'antibiotici, i medicazione dolore, i medicini friddi è friddi chì contientanu digitalis è fenilpropanolamine, anticonvulsanti, diabetes mellitus, tumuri, sintomi di u cardiacu è asthmatic.
  3. Organizazione incorrecta di l'alimentariu, l'usu di l'insemi altri calori (anche pò esse grassi) di a fast food o di a presenza di snacks normi (gallettini, dolci, torti).
  4. Pregnant.
  5. Drug use.

Cause più seriu pò esse parechje malatie, per esempiu:

Pèrdita di l'appetite pò esse curretta è permanente. In u primu casu, si trova per un statu nervu favuritu (stress, dipressione ) o una dieta improprita. Questu passà dopu correghjettate a situazione di vita è riviseghjà cumu, quandu, è ciò chì manghjate. Di solitu, in questu casu, ùn ci hè micca particulare effettu nantu à u statu di salute.

Chì duveraghju fà, perchè perde u mo intimu?

Piaghja à u deterioru di a cundizione generale (debilitat è nudezza) pò esse troppu longa perdita di l'appetite per via di a presenza una malatìa di l'altitudine o a medicazione permanente. In questu casu, hè bisognu di assicurà chì a persona à manghjà tutta, ancu s'ellu ùn vole micca.

Bè sapienti à stimulerà l'appetite sò zucchini freschi esprimuli, decucchi d'arba (di bagnu di limoia, chamomile, peprina, aneta), té di raging di ginger.

Ùn cuscemu u prublema di a perdita di l'appetite, o pensate chì sta cundizione hè stata passata, postu chì questu fenomenu ponu esse un sintomu di una malatìa chì ùn cunnosci micca. Perchè, se u gattivu ùn vene micca, è dopu l'aghjurnà a dieta è esse ridutta di una situazione psicologica disgrazia, pudete avè cunsigliatu un duttore per un esse in cursu.