Esercitanu u ranu

Oghje, ci hè un gran numaru d'eserciti destinati à travaglià diversi gruppi di musculi. A nostra attinzioni hè attentata à l'rane di l'esercitu per i neri, i gammi è a stampa. Diversi variazioni di l'esercitu permettenu di travaglià parechji gruppi di musculus at once, u principale hè di sapè a tècnica di l'esicuzzioni in casu di tutte i matte.

Frog d'esercitiu per stirar

I picciutti chì anu vulsutu esse pussibuli di perdi slender, vi fessinu a attenti à l'eserciti per stira. "Frog" addivienta aduprà a postura , rinforza i musculi stampa è persa. Inoltre, un stesu influenza per via di a salute, chì reduca u riscu di malatie di genitourinia.

Cumu faciisce l'arraggiuni di splutazioni per stirammi li gammi:

  1. Arrange on all four and begin to move the knees apart until there is an angle right between the thigh and the shin. U ossinu pubbicu era perpendicularu à u pianu.
  2. Traspendu a pelvis alluviale è bassu i i vechji à u pianu. In u lugliu sò esse u massimu difflection.
  3. Fate a postu per mezzu minutu è torna à u PI, è, dopu, ripetì l'esercitu parechji volte.

Per rinfurzà l'allargamentu, pudete cunnette i soli di i soli à l'altri. À u primu, serà difficiule di mantene a seguente unu di l'altri, perchè pudete dumandà à l'assistente per guardà i pedi.

Frog d'esercitivu per a stampa

Questu esercitu hè efficace è cù a so aiutu per un pocu tempu poi ponnu libbirà di e lece di stuppa à l'abdomen, portanu i musculi in u tonu è, se vulete, aghjunghje ellu. A sapella di l'esercitiu utilizate tutti i musculi di l'abdomen a so volta, ma a più carica hè sempri in u musculu cumu. Scaricà l'esercitu hè in trè avvicinamenti, facennu 20-30 ripitenzioni. Per piglià u risultatu, dopu ogni aghjuntu, a stampa hà da creda.

Cumu realizà un urtimu exercitu:

  1. Pigliate una pusizione horizontale, stinzendu i peri. Fasce li gammi in i ghjinochji, è poi, diluce in i bandei, cù i pezzi d'esse aghjettatu cù l'altri.
  2. Pigliate i vostri pedi à i vostri pedi, cusì duru quantu pussibule, perchè e so patate sò eventuale formar un rombu. Mani crosche in l'antenati, perch'elli ùn interferiscenu micca.
  3. Mantene a bassa vultata pressa à u pianu. Exhaling, realizà torna, righjinu u corpu superiore. Pianu a pusizioni.
  4. Inhale, prossimu torna à l'IP. Fate u numeru necessariu di repetizione.

Se vulete aumentà a carica nantu à i muvimenti oblicu internu è esternu, dopu in u tinghje, fate un cambiamentu di u corpu, in un modu, dopu l'altru.