I periculi di u meli

U fattu chì u melatu - un pruduttu preziosu cù qualità nutrizzionale è curatori, l'omu hà cunnisciutu da tempi antichi. Li filòsufi grechi anu chjamatu "uridu liquidu" in vista di grandi valori, è i sanatorii sò trattati una varietà di diversità di malatie. Infatti, u trattamentu cun un rimedu tali hè piacevule per l'adulti è i zitelli, è molti parenti acquistu meli ogni ghjornu appena per u gustu gastronomicu. In ogni casu, pussidevendu una massa di pruprietà ùtule, u pruduttu pò in certi casi dannu a salute, perchè, cum'è qualsiasi medicina, u melellu hà e so contraindicazione è u dosaje.

Contraindicazioni à l'usu di u melatu

  1. Intolleranza ndividuale. Alcune di u populu ùn ponu micca aduprà u meli bisognu di l'excesiva sensibiliità à stu pruduttu. In regula, questi persone anu riazzione allergii à tutti i prudutti di l'apicultura. Ma a volte l'intoleranza si manifisteghja solu à un certu tipu di meli. Risposti ind'aquerenti à u meli sò manifestati à a forma di rashes di a pelle, à un nasalu rinfriscanti, di nausea, stinzanza, di disordini intestinali. In i casu severu, dopu à piglià u melu, u scapulari anaphiliattu pò esaminà.
  2. Diabetes mellitus. E persone cun questa mossa avè adigatu cun prudenza cun u melu, dopu cun cunsultate cun mèdico. Inoltre, i diabletichi sò cunsigliati per manghjà manghjà cun i panelli. Questu hè dovutu à u fattu chì a cera impedisce a sucetà rapidamente di fructose è glucose à u sangue, perchè ùn sarà un saltu di u zuccaru.
  3. Enfisema di i pulmoni, l'asma bronchial, miocardite, a tuberculosis pulmonaria, malfunculazzioni valvulari. I malati numerii sò contraindicazione per aduprà inalazioni cù u meli.
  4. Una dieta cun restrizzioni di carbuidrati. Perchè i carbuidrati sò i cumpunenti principali di u meli, l'usu di stu pruduttu è contraindicatu in i zitelli chì recomandanu una dieta di carbuidata.

Contraindicazioni temporale per l'usu di u meli:

Quandu a melia diventa poison?

Cù calentificazioni forti (quandu si funziona a melita cristalizada, agghiuncennu a tè calenta, coccia coccia, etc.), u mel perdi guasi tutta a pruprietà utili, perchè sustanzi biologichi attivi è enzimi sò distrutte. Inoltre, duranti a sfurtuna di zuccaru, chì si trova à una temperatura alta, pruduca l'oxymethylfurfural. Hè una sustinzione tòxica chì pò accumminari in u corpu è poisonà in poison. Per quessa, ùn hè micca necessariu di sughjettu stu pruduttu per u trattamentu termale, è ancu per u melia fussata.

Invece chì un meli di alta calidad ùn pò stà in un statu di liquidu durante un bellu tempu, cristalizeghja pocu (fora di u meli d'una acacia bianca). Se in u invierno vede u mischju di u liquid à vendita, questu quì si indica a so falsificazione o serecale sopra.

Normi ​​terapeutichi di u cunsumu

A dosi di u melu per un adulte hè 100 g (massimu - 200 g). A norma recomandata per i zitelli hè una cullizzioni (circa 30 g). Questu ammontu esse divisu in trè dosi duranti u ghjornu. Pi cunsuma u melatu hè megliu per 1,5 a 2 ora prima di un manghjà o di 3 ora dopu à manghjà.

Per i cundinsi midicinali, a caccia hè stata presa in una forma dissolta, chì a penetrazione di i so ingredienti in u sangue, è dopu in i celi di u corpu, hè assai acceleratu. A meli pò esse dissolute in acqua calde ciorci, tè, latti. Quandu usu di u pruduttu in a dosa ricanusica è in l'absenza di contraindicazione, ùn vi causarà micca male.