Pavimenti di pavimenti Concrete

Gratu à u sviluppu di u travagliu di a custruzzioni, avemu ricevutu novi è misurati edificatori antichi per e strade è finisce. Quandu u listinu concretu era caru è micca materiale forte. Hè stata scurdata di un certu tempu, è solu à u prugressu è u sviluppu di a industria kimica avianu tecnulugia novi per a so fabbrica. Oghje, i tarritorii di pavimentazioni cale sò usati per allughjà i percorsu in i parchi di a cità, è per e case di frequenza.

Chì hè un palisadore di pienu?

Ci hè trè tecnulugia per a cugliera di concreta, caghuna di quale ci dà u materiale cù caratteristiche particularità.

  1. Per a produzzione di una cumminazzioni di formi è vibrostol. Sta tecnologia hè chjamata vibrazione. I forma sunnu cumpostu di una misura prima di cumpurtamentu è additivi, poi pusatu nantu à una tavula, sempre vibratori. Questu facenu pussibule cumprà a mutazione. Dopu l'annu nantu à una tavuletta vibratiba, i moldi cù a mistura sò mandati per dui ghjorni per fuglià in un locu caldu. A superficia di a tile finita hè sbattulata è brillanti. Stu tipu di produczione hè spissu usata da i picculi imprese. A produzzione relativamente rindu, siddu vulete, pò esse ripruduciutu in casa.
  2. U secondatu metuulimu hè l'usu di molde. Questu ora u mistu di cuncrete è additivi hè spedutu in molde, chì sò oghji nantu à a pressa vibratorevuli. In questu casu, a vibrazione hè cumposta cun pressu a mischju. A vera vantaxe di questu mètudu hè chì a vibrazione è a compressione pò guidà a capi di i parti indivìcia di a mistura. Hè minacciatu da u fattu chì hè assai difficiuli d'alcuni a stissa qualità di ogni elementu da un lettu. Ma a superficia hè sempre aspetta, chì fai via più sicura per a strada.
  3. U metudu predilettu hè un pocu simili à l'ipperurazione. In questu casu, avemu ancu pruduce cuncrete in i moldi, ora u punch participeghja in u prucessu. A diferenza hè chì ùn puderà micca micca applicà una vibrazione supplementaria. A carica di cumpressione hè moltu più grande, a prissioni si trova in un uitu è ​​in ogni sia. Stu metudu permetterà salvà un pocu per mezu di cimentu, perchè a cumpressione fà u pruduttu durabile ancu cù a so quantità più chjesa.

Fettuccine nantu à basa di calcariu

Cù u tesu stessu, tutta a cosa si comprende, ma chì si s'ellu ci hè un vechju chjubitu di cimentu abbandunatu in u situ? Quandu spessu spettaculi chì avemu bisognu à pignate a chjesa in un caminu concicatu. Casi tutte e duminii s'adduniscevanu di decoru cù u concise. Ma una solu suluzione hè scacchendu à pocu pressu, è quì hè a necessità di rinnuvamentu.

Ci hè duie manere di travaglià cù e chavini di pavimentazioni è un caminu concerti: ponu tile, prima di aghjunghje un novu capru di rinfurzà, o pour un cushion di sabbia. In u primu casu, cuscullà tutte e ricchezza di u vechju chjappu, è in l'altri resti facemu pecchjusi o picculi depressioni. Allora piglià mette à piglià tutte e siccà, a mozza a superficie. Avà hè pussìbile bisognu di appricà una strata di un mezume di calcicidiu di lattice cù una molla di rinfurzà è di sopra à pusà una tesitura.

Ci hè un altru mètudu di aduà ponti di pavimentazioni nantu à una basa di cimentu, s'ellu hè digià stata addivintata propria. In l'usu di un cuscinu di suttili, hè impurtante installà torchi di calcariu. Quandu i fossi arrivanu à u so postu nantu à l'estremità di u percorsu, a so altezza deve esse più grande per chì dopu à l'impositu di a ravita, a superficie sana hè diventata. Poi pour a sabbia è cumincià per allughjà u fugliale . A freba e arena hè imprudata da u cimentu è un pocu acqua hè aghjuntu. I sperienti cunsiglienu di scumpigghiari li pècuri antichi, ma a pratica pruvate chì se i normi ponu osservatu, u novu resulte à esse fermu forte è durable.