Pesti di tigliu cù i so mani

Particulieren è spedizione nantu à a trama di terra sirunu parechje funziunalità impurtanti: delimitanu a parte di a trama, attribuisce l'uparaghju per u passaghju, è dà u patiu un appaghjatu cusì pienu. Imposing e pavimentazioni di strisciuli cù i so mani sò custituiti parechji epitimi mandatori, a implementazione di quale creà viaghji boni è durable.

Pudemu l'opzioni di pande

Prima di cumprà materiale è facenu i calculi necessarii, bisognu di decisu chì tipu di designu vulete acquistà i pezzi. Dopu tuttu, i taringsi pò pignate ùn sò micca solu quadru, ma ancu forma rettangulari, trapeziale è ancu complexe. Hè ancu impurtante u schema di pavimentarie di pande. Puderanu ancu esse u più inusual, sicondu a forma scelta di materiale, cumu nantu à chì tipu di cunfigurazione a via resultanti serà. Pudete circundà u lettu di fiore , guidanu direttamente da a casa o avè una forma curva. Hè vale à circà prestu cunzidramentu prestendu mudelli ready-made di trisce piazze o raccogliate un diagram. L'opzioni più cumunitendi ponu esse cunsideratu quì sottu.

Istruzzioni step-by-step per chì ponenu laminati

Quandu u marcatura di e spiagge, u quadru è altri furmulosi, hè impurtante seguitarà l'urdinamentu di i capigliati in modu chì i pezzi sò stati strideschi è ùn soffrenu micca i chjosi forti o sdrughjenu a neve. Ci hè un scopu di cumu si parmetti un pavimentu cumminu.

Sicondu a proprietà di u tarritoriu, i capigliotti ponu ridduciutu, per esempiu, un pilone di ghjuvatu pò esse usatu. L'ordine di l'azzioni hè cusì:

  1. Vulete a cimbra di a stagione di u solitu nantu à u situ piantatu per allughjà a pista è di a so superficie cù a sabbia. Dopu u pezzu hè spartu, induve si trova chjuche in un pappu.
  2. Verificate l'altu nantu à u livellu.
  3. Cumu cammìnanu a so terra una piantatura sottu una tella in antica spechja sana.
  4. Fate a terra sguardi.
  5. Avete bisognu di nivicallu curatemente l'area. Per fà questu, utilizamu pipi di metalli, chì sò stati disposti in un capu di sardina, è ancu un tablero, chì guveremu per e canali perpendicularmente, sguassate l'exceppia di sabbia. Tranvia a sabbia. Dopu à questu, u situ hà bisognu à riabilità cusì chì a sita stà assòrbinu è i pudeddi accumincianu a forma.
  6. Partemu u culleghju preparatu à sicondu. Hè necessariu aghjustà à chì a sana compactada sata completamente e crea un sustrato affidante sottu u futuru fasciu.
  7. I fugliali prufili sò stati vicinu à u travagliu. Marcate e zoni per pusterità cù stinciate perpendicularmente à l'altri filamenti.
  8. Avemu u primu tesistenti, cun vigilance quantità à i fille rigalati. Cume sia esse borrada, a precisione di eterna a spiaggia sputica depende in u futuru. Se a prima volta una fila uniforme ùn hà micca travagliatu, puderete suscitarà e raccogliosa è ne puseti torna.
  9. Prestu à a prima avemu stava ancu a seconda tile.
  10. Allura stava aghjustatu altre tile.
  11. Ci ponu una parte di a spiaggia chì si ponu esse stampati tutti i tessili.
  12. BULGARIA cut the tiles in a meza è pente a punta di u viaghju.
  13. Scopre a custumi in u tile cù una mezche di cimentu di soccorsu. U rapportu di e sabbia è u cimentu in questu casu si deve esse 3 à 1.
  14. Vulemu sguassate l'exceppia
  15. À l'assi di u percorsu, scumpressate una groove di a prufundità necessaria sottu u fraciclo.
  16. Installa a fruntiera . Fate a basa cù una misura di cimentu.

A nostra curva hè pronta.