Tipi di tredevulezza

U prublema di u rigalu di u tempu à u tempu si face pertinenti per tutti. Qualchissia hè datu un talentu da a natura, è qualchissia vi prova di sviluppà qualchì cumpetu. Se ùn avete micca sviluppatu e qualità chì a natura hà datu, pudete "enterra" u vostru talentu. Hè triste chì a ghjente ùn l'utiliscia micca u so pudente internu, mentri chì qualcunu pò solu sognu.

Cumpagnia implica una cumminazzioni di capacità è capacità, nantu à chì u successu di ogni attività umana dipende. Hè una oppurtunità di ottene un risultatu, ma in a dependenza diretta nantu à questu ùn esiste micca.

Pò esse distinguitu i seguenti tipi di tredevulezza:

In a psicoluggìa, daporti naturali sò l'"iniziali" di capacità chì anu acquistà a dinamica di u so sviluppu. In prima, una persona hè datu un certu "materiale", cù quale è di quale hè necessariu di continuà a travaglianza. Per esempiu, se una persona hè datu una voce è un rumore, ma à u stessu tempu ùn si pò esse ingaghjati in vocals, in u tempu daveru hè pussibule per perderà stu rigalu. Spessu, una persona ùn apprezzà a natura chì hà datu. E persone redireccionate i so sforzi, ùn adupranu micca è ùn ne capì ciò chì hè in elli. In l'adultità trovani un caminu completamente diferenutu, ma in u vechju pudendu pruvate "resucità" u talentu eseguitu è ​​dissolve in l'occupazione corrispundia.