Kefir per u capelli

I ricordi naturali per a cura di a bellezza è a salute di e donne sò sempre preferite à qualsiasi maquillaje, perchè ùn anu micca alcunu compunente artificiali artificiali è cunservatori. L'articulu prupostu teme kefir per u capelli è i so prestazioni in a cumpusizioni di parechje maschere casque.

Quantu interessanti hè kefir per i capelli?

Nta stu pruduttu di l'acidu lattice, una quantità maiò di calcium, proteini, vitamini (gruppi B e E), fungi di levaditi, è di lactobacilli utili. Sta cumunione di cumpunenti hè bella per a moisturizing intensive, rinforza u hair è ristabilisce a so struttura. Per capelli fragilati, u kefiru hè simpliciamente indispensabile, chì questu pruduzzione aghjunghjenu culmu di flakes dani, impedisce chì u filu di u capeddu poverà è per debilitanti.

Aghjunghje i capelli cù kefir

Se vulete dà à i chjusi una chjappa chjarra o chjardu d'oru, pudete arguminate u capelli un pocu cù kefir:

  1. Pìccaru aricchia un ovu frescu di pula cun un battu.
  2. Mettite cù 50 ml di kefir, preferibile da casa.
  3. Aggiunta in a mistura di 30 ml di cuncegnu, u zuccherinu frescu di a mezza limone è a parte di cusitu di u xampu.
  4. Hè bonu di mischjà tutti i ingredienti, puderete frusta.
  5. Applica a massa nantu à i capelli neve di l'eoreli à i consigli, mancu cura di ogni filu.
  6. Rhettici cale cun polietilene esteticu o una film di nutizie ordinale. Cima cù una denza.
  7. Fighjite u rimediu nantu à i capelli per 7-8 ore, pudete fà a prucedura prima di u bedu.
  8. Dopu à u tempu specificatu, rinfriscia u kefiru cun l'acqua è appliice ogni balmu nutritiu à i capelli.

A ricetta prisenta assumi chiuchjaru i capelli cù kefir per 1-2 tones depenente di u culore originale.

Caratteristica utile di kefir per i capelli

A manera più faciule di riparazione e ghjungi danubati hè di appliunà un pruduttu di latti àutru senza additivi per tuttu u largu di i capelli. Dopu à u 15-30 minuta kefir pò esse lavatu. Un tali prucessu darà brilla à i rizzulti, cumene cun forza sana è biddizza, in particulareu cù l'usu regula.

Legumi cù kefir per i capelli:

  1. U mezzo vetru di un pruduttu domesticu fermentatu liggeru calzuni ligatu cun 5 ml di meli (1 cullecetta) è 20 g di levitu di vinu.
  2. Dopu à u prucessu di fermentazione intensiva, hè necessariu di distribuzione a massa nantu à a superficia di u scalp, cun ellu in gaddà in i radichi di i capelli.
  3. Dopu à una meza ora, rinite cù l'acqua calenta senza spampoo.

Applying this recipe for 10 days senza un fretu aiuta à rinfurzà i follicle di u piloso, impediscenu a perdita di u capeddu è farinu i filamenti assai più grossi.

Henna cu kefiru per i capelli:

  1. In un pianu di ceramica prufonda, mischjà a grippa di u ovu di u fugliu, u cuntenutu di un pappu d'henna è un vetru incomplettu di kefir casteru cale.
  2. Ingaghjate imbruttatu cù cura, applià prima à u scalp, frettu i tippi di i vostri ditti in i radichi di i capelli, è po distribuzione tutta a durata di i filamenti.
  3. A mascara ùn deve esse rinfrescante da almenu 60 minuti. Per piglià u risultatu più lastu, pudete abbandunà u rimediale nantu à i vostri capelli durante 3-4 ore.
  4. Dopu un pocu tempu, lavate i capelli cù l'acqua à a temperatura di l'ambienti, perchè l'angola ùn curlda. Allora ci hè bisognu di lavurà a testa cun un shampoo com'è solitu, da quì sottu tutte u bagnu chì esiste.

À questa prucedura, u capelli ùn solu ùn acquistenu una densità, brillantizza è forza, ma ancu alcunu chjucu. Se ùn avete bisognu di cambià l'ombra di i capelli, l'alive hè sempre chì si deve esse rimpiazzatu cù una manera incolata.

Pintura fugliale cù u kefiru

Per un primu ritornu à u culore originale è rinviate dannighjatatu da e manufatti cosmole di qualità di qualità poboa, hè cunsigliatu per lavu in paese à i capelli di u capeddu cù kefir:

  1. Poverete 5 cullizzioni di pruduttu cù l'inchiata, aghjunghjenu 5-10 ml di l'oliu Castor.
  2. Applica à u pilatu tufonatu, perchè almenu 80 minuti, ma pò esse più.
  3. Lave cù l'acqua calda.

Questa prucedura pò esse ripetuta à ogni ghjornu à vultà à u culore di u capeddu, hè micca innocu.