Foglia cù i zicchini

Tutti sapemu da a zitiddina u gustu di biscotti dilizii cù sape di pepite. Oghje emu cunzidendu l'opzioni per preparà una delicatessine fatta di casa è dite chì cumu apprezzà appiccicatu per ellu una ripienu d'ampezzo.

Poppy, riposo, for, panificate, ricetta, pasti, nuts

Ingredients:

Preparazione

Per fà un pappu rintradu, i piripirini sò lavati bè, è pienu chinu d'acqua neia, pigliatu circa una meza à duie parte di u liquidu per una parte di u pruduttu, è fogli in focu moderatu durante cinque minuti. Dopu quì, avemu copre u cuntinuu cù una tapa è si allora più di dece ghjorni à fà standu. Avà, rinfriscà e pisami in un colatore, preestendu cù una cutja di giapponese devandita di triplicate, è dà un bonulugiu.

Se vulete aghjunghje pasciuti à u riposu, mentri a papaveri s'appronta, lavece à appaghjà, è l'imprizzà cù quattru setti cali (ma ùn fistanu), poi pozzu drenu l'acqua è asciugate i pezzi nantu à a tela.

Dissolve è esprimi a papavera in un mortero o molteniu in u contenile di u blender. Comu opzione, pudete saltà parechje volte per un macinatu di carne.

A l'ultima tappa di a preparazione di u papillon d'acqua, aghjurnà a massa à u gustu cù u zuccheru, aghjunghje pezzi, cunfrisce (se vulete) è cunglite.

Razza di legnida cun sannina

Ingredients:

Cucina / p>

Prima di tuttu, femu a prova. À u levitu discu in u latte cálido, aghjunghje 75 grammi di farina è cuncizza attegà u battiu finu à chì i cecchi sò dissolute. Scopre u vasu cun un tinte opaca incisione è sighi minuti à quaranta in calda. È mettite in un oghjettu di salamitru separatu cù u zuccaru è u salinu, chì aghjunghjenu ancu a villeillin è l'intriganti, è in un altru pane, fretce a mantra. Mettite a cucchiaia cù u bracciamu d'ova è a mantra, è dopu avemu aghjustatu a farina di prumuvutu di u fiore di granu è di pruduttu l'aminatu. À l'ultima tappa, avemu lubricate e mani cù l'oliu ricchienti di ghirlanda, per evità l'aghjunzione eccessiva di a farina durante u cunghjunamentu è cusì assicurà a dulcezza di a massa.

Duranti l'ughjettu di a pane aghja u pignonu d'acqua.

Dopu chì a lotta hè in u calore di una ora è mezza è si appena, aghjustatu duie almenu duie volte, duppellinu, pugnale, è pozzu trasfurmà nantu à una carta da farina, finu à ottene una capa di ottu millimetri in grossu. In cima di u listessu capimachja dispunia a roscata d'adiacca preparata è diprezzate u pruduttu cù rotulu, chì quì partemu nantu à una pappuluzza di furmulenta di furata per altri ora, vultendu a costura à u fondu per questu.

Avemu scemu a superficia di u rotulu cù un ovu batte, sprinkle cù a papaveri secca è ponu nantu à una mezza ora per cocchiare, calènje per questu u forcu à 185 gradi.

Da a pasta di levitu, secondu a ricetta propositu, pudete puru cocilu micca solu cù pepini di rosoli, ma ancu aghjunghje cù sorghji cù u stessu pezzu o tastante pezzu diliziu.

Buns, con, pepite, semilla, sopra, levine, levadina

Ingredients:

Preparazione

U pudete fugliale hè moltu santu di u pacatu per essa frostu. In questa ora, avemu a preparà un impiccante d'ampezzo. In u In questu casu, pudete aghjunghje circa 100 grammi di mantellu moltu à a pezza d'alu è pentazione.

A mansa di scoubata hè stata prublema cù a farina, finu à ottene una capa rectangulari cun un grossu di 2 millimetri, distribuzioni una rosanna uniforme ind'è quì u rinviate u pruduttu cù un rotulu. Tagliàmpule dopu à questu in i fragmenti di trè centimetri anch'elli, sparghjini nantu à una vacuna di furmulenta oiled è lasciate in u calore per vingtese à trenta minuti, da quale l'avemu da trasladu à u fornu, calatu à 185 gradi, per vintu cinque minuti.

Da u zuccherinu è l'acqua, fate u ghjelu, fervente dopu durante cinque minuti, è brindule è buns ruddy.