Mannick - una ricetta classic

Mannick hè un pezzu chì necessariu cuntene semolina. Ma u compiu di liquidu di a ricetta cancianu - quarchi kefir, in particulare u latte, è à tempu à a crema agria. U pezzu hè assai sèmplice per preparà, i prudutti sò micca necessarii micca caru, ma l'più affordabbli, chì sò sempre à manu. Ma questu ùn aghjunghje micca e so qualità gustativi - u pasticcellu vene surtitu, delicatu è assai gustoso. Cumu preparatori di un mannik classicu, avemu da cuntà issa.

Mannick classicu

Ingredients:

Preparazione

Cereu Manna spressione in un coltu prufunditu, fremu cun kefiru è si stassi una meza ora. Durante questu tempu a sémola oghje. Scalfèppule u oliu pulitamente per apprufittendu i proteini di i vitale. I proteins sò sbagliati cù zuccaru, l'ultimu duverà esse spartu in porghje, chì ùn deve firmà u prucessu chì sdrughje, chì duverà durà finu à a mezora d'oghje sarà una massa di l'exuberante. Questu pò piglià à 10 minuti. Ma di trascuratori di sta ricunniscenza ùn valuta micca, perchè questu quì hè a guaranzia di quantu a coperazione torna l'exuberante è aria. Pienu i panza per separà. In seguitu, a farina tamanta hè cumminata cù un pappagallo en po. Se ùn ci hè un polludu di furmagliu in manu, pudete piglià u soda di furmagliu ordinariu, chì piglià a mità di moltu. In un mezu seccu dinò pour puru in i vilillinu. A la mancia inchata aghjunghjenu a mistura secca resultante, u biancu è l'anziani chicchi. Tutti mischiati mezubblichi, per ùn micca scunvurarà l'airità di a massa di a prutea. In u risultatu, pudete piglià una pasta, chì in a cunsistenza hè cum'è a crema agria di levadura.

In a furmazione induve u nostru babbu avarà da manghjà, aghjunghjemu in u oliu vegetale o averemu u grassu cù un pezzu di mantra o margarina. Allora distribuzioni uniformi a massa nantu à questu. U pasticciulu deve esse situatu nantu à u fornu chì si calenta à una temperatura di 180 ° C. Preparate una manicura classica di kefir serà 40 minuti. Allora pò esse sguassati di u fornu, permettenu di crescenu in a forma, è sughjettu nantu à u piattu è serve à a tavola per tè. Ancu secondu u stessu successu pò esse u servitore è bagnu è brùacu.

Mulberry nantu à u latte - una ricetta classic

Ingredients:

Preparazione

I olii sò cunglite cù u zuccherinu è i purghjiti finu à chì a massa hè duplicata. Poi pour l'oliu vegetale è fricà un pocu più. U latte hà caliatu, dissolve in un pezzu di mantra. Forte forte mentre ùn hè micca valuta, altri i esercitivi pò curre. Eghje u lettuce cù u misgi è a sémola è si ne vanu a meza ora. Portanu u pappu di puddastru cù a farina è dopu à questu tempu aghjustate u mistu seccu à a pasta. A furmazione hè cummossa di u pitroliu, perchè chì u pastoghja hè stata bellu, è per a furtuna di fiducia, anche aghjustanu a farina. Fate a pasta in u moltu è agite durante 40 minuti à una temperatura moderata (circa 180 ° C).

Classic manicure on crème agrume - ricetta

Ingredients:

Preparazione

Mesturinu u manghju cù a crema agria è lasciate durante una ora. Pienu i ova cù u zuccheru. U mutazione di u uovo hè stata cun u manga, pour soda è cunglite. A forma hè ridutta di mantra o margarina, pour a pasta è à 190 gradi cogghiere circa 30 minuti.