Vacuum - extraction of the fetus

U vacuum - l'estrazzioni di u fugliu sò generalmente chjamati intervinzione in u queste nantu à a risuluzione di u burden, chì cunsiste à sguassà u zitellu da u corpu cù l'aiutu di a prissioni negativa creata entre a superficia interna di u tazzu di u dispositivu è a capu di u culmu di nascita.

Stu metudu hè accettatu in u casu chì u zitellu hà una scassa aguda di l'ossigenu o questa ci hè una attività di travagliu dèfasi chì ùn pò micca esse rializatu da i medicini. L'estrazione in vacu hè ancu indispensabile in una situazione chì u mumentu di a cesareà hè stata missa, è hè prestu di prima à appiccicà u forze.

Contraindications pour l'estrazione in vacu di u fetu

Contraindications per questa prucedura sò:

Prima di l'operazione, una donna hà da esse "in una strada" è adopranu una pusizioni di u corpu caricu di a donna in u travagliu. I medichi facenu un scunzione di a vagina, a larghezza di u cervicu , a talla di a cuttana è a pelvis di a mamma. U prucessu stessu hè cusì: un vientu di u vacuum extracteur si inseritu in a vagina, pusendu nantu à a cima di u babbu, crea una pressioni negativa è literalamenti tira u fruttu.

E cunsicenzi di u prucedimentu

I consiguenza freti di l'estrazione in u vacuum di u fetu sò:

Di solitu, cumplicarii cumplicazione duranti l'estrazione vucciliata di u fetu sò u risultatu d'erroni tecnichi in l'implementazione di l'intervenzione cirurgia, cum'è a so timida timida. Sì i prublemi averebbiuti immediatamenti, stu metudu hè stati parechje è i modi alternattivi di risolve a pesa si trovanu.