A donna più chjucu in u mondu hà cunnisciutu l'omu più altu!

Eppuru, avemu tutte e mette in a misura di a lunghizza, ma di fattu per capimà cumu in a vita verita, a maiò persona più grande di u pianeta pò vede è a più chjuca hè simpricimenti impossible.

È hè abbastanti impussibili imagine!

Ma l'autorità Egeu cumu pudianu fà per questu per noi. Ùn avete micca cridutu, ma cum'è parti di una campana di publicità per atraientu i turistici à i principii attraversu di u Cairo, deciseru di mantene una riserva di ritrattu pocu insegna, l'eroi di quali eranu immediatamente dui rappresentanti di u Guinness Book of Records - l'omu più altu è a donna più chjesa in u pianeta!

U giant turcu - un agricultore di 35 anni di l'agriculturore Sultan Kösen hè u registratu correnti in a so categuria, è oghje u so criscamentu hè solu 2 metri è 51 cm.

Hà soru, sta marca hè permanente sempre solu chì u Sultanu hà parechji quimioterapia per riduce l'attività hormone. Cù un aumentu di 2, 47 cm, era diagnosticatu cun un tumore pituitaria, è ogni annu aumentava circa 1 cm! A strada, cinque anni fà, u casu maiò di u mondu di u mondu di u mondu, è a so altra parte a penurtima sarva à l'u codice!

E se una zitella cù una altezza standard hè micca cusì faciule à veda à un tale unicu unicu, imagine chì chì in questu momentu sintì a donna più chjesa in u pianeta?

In a photo di publicità più inusual, pareva chì u 24 anni Joti Amji, chì hè u nomu di un residente di a cità indiana di Nagpur, anu creatu da a dimensione di i scarpi di un gigante turcu!

In fattu, in u Guinness Book of World Records, Joti cadutu appena à u ghjornu di u 18 anni anniversariu. Quandu i rapprisentanti di a cumpagnia Guinness World Record hà registratu u so cretu à 62, 8 cm cun un pesu di solu 5, 2 kg! Dopu questu, u "pocu" hà amatu a so popularità è participò à i rimi di a realtà indiana, è ancu in a quarta stagione di a serie "Storia di u Terroru Americana".

È ùn sia micca cunnisciutu ancu s'elli ritratti atraerevenu più turisti à e famose piramidi Eggiani, ma u fattu chì eranu épichi è ancu falà in a storia hè in unequivocale!