Impressionante omu

Di sicuru, avete intesu maiò solu quandu, quandu e donne dicenu entre elli: "Hè un omu impressesivu!". Immediatamente ci hè una imprissione chì parleremu una persona assai attrattiva è brillanti. E chì significa questa frasa?

Chì significà "omu impressesivu"?

Sta frasa hè tantu luminosa è tentadora in u stessu, chì prupone parechje articuli piacevuli in a mente femina. Se vi vede in u dizziunariu è vede u significatu di e parolle "Un omu imposta", invece quandu tuttu chjarà da una volta. U significatu di a parola "l'omu" hà digià cunnisciutu di noi, ma l'"impussibile" chì vinia in russu da l'imposante francese significa interessanti, carismatic, beautiful, personable, elegante, attraente è impressivu. Ci hè ancu un indiamentu chì questu aggettivu accadarà u tipu d'apparenza in l'omi, ma spessu si hè trasferitu à qualchi ughjettu.

Aprirema questa impressioni hè produtta da questa parolla, ancu s'ellu ùn hè micca avutu prublema cun u significatu di l'urdinariu. Parrannu di un omu impressesivu, dìmulemu una persona attente, brillanti è riescita.

In ogni casu, in u mondu mudernu, in a question di ciò chì un omu impunenti significa, ùn pò ancu esse sfidi. Dopu tuttu, l'idea di com'è una persona rispettave, eleganti hà lasciata, cambia cù u tempu.

Mani mudernu mudernu

Cusì, ricordate di novu chì a nostra frase denota un omu dotatu da e seguente qualità: interessante, carismatic, beautiful, personable, elegant, attraenti, chì dà una impressione.

Sì vi sò invettate di prisentà un omu impone, dite, u 19u seculu, quale hè chì vera fà representà? Hè assai probabbili, serà un tipu di "dandy", cum'è Eugene Onegin, chì hè un noble, ùn ùn hè micca travagliatu, spende i so ghjorni cun diversione è bundle, era educatu, cum'è l'avete cun un nobili in u XIX sèculu. Hè bella, è attrattiva è elegante è rispettabile.

E quantu di l'omu impressescente in a nostra età? Carismatic e interessanti, anu cunsideratu sempri più di i presentatori di televisioni, attori è cantieri, ma micca tutti i pirsuni da sti categurìzi pò esse chjamatu rappresentante. Oghje cunsigliu cumpresi, capi di currieri, diputati, diversi funziunari è capi altimati per esse un populu respetevuli, ma ùn trouvemu micca tutti altri interessanti.

U prublema vicinu hè cun l'eleganza: di una banda, una persona eleganti si veste in un stile clàssicu, è da l'altra banda, ùn hè micca strangitu à e tendenzi di a moda. Oghje, queste cuncetti digià divirsenu bè fugliale, è ùn sera micca chjaru quellu chì hè impressiunanti - quellu chì hè un costume cumminciu strettu, o quellu chì vene unicu in e cose di stile di u mercatu, quelli chì sò una sumima ronda. Hè difficiuta di chjamà una persona imponente chì porta una cammisa è i jeans, chì significheghja chì hè nantu à a ropa di a cummerciale. À u listessu tempu, l'unu è l'altra persone seranu impressu, è forsi ancu esse bellu, ma quella caractara hè quellu chì a più subjectiva.

Eppuru, quale puderete imagine quandu sente u "omu impressesivu"? Serà un omu, probabbilmente di più vechja di 25-30 anni, vistutu strettu, ma necessariu cù u gustu, in città di qualità, apparenza attraente, memorable, attrattiva in a cumunicazione è, probabbilmente, occupendu una certa piazza prestigiosa. Agree, in u nostru tempu, quandu soldi puderà determinà l'attitudine in una persona, hè diffìcili d'imagine un ghjunghjenu impiegante masculi.