Ritorna nantu à u Mari Bianco

Per reste bè di l'affullanza di a cità, ùn hè micca necessariu per andà in paesi di l'altri. Dopu tuttu, in a terra russa, ci sò assai beddi piazzi chì sò sempre digià vicinu à visita. Unu di questi pittoresces cum'è u restu hè assai bellu hè u Mari Bianco in Karelia .

Sicondu i turisti chì anu visitatu quì, u restu nantu à u Mari Bianco hè una sperienza inescuvata da i bedezzii vista di a natura Kareliana, è sopratuttu da una tranquillità è calma, ma di l'elementu di l'acqua furious. U situ residenti dici chì u Mari Bianco ùn hà micca u tempu dolore, ma ci sò parechje persone chì ùn sò micca vistuti bè. Pudete vede sta scena pintu in ogni mumentu di l'annu, ma, in modu naturali, in l'estiu, sarà più còmico, soprattuttu se un viaghju cù i zitelli hè previstu.

Dove sughjurnate mentre di riposu in u Mari Bianco in l'estiu?

I turisti chì ùn m'anu piaciutu estremu, ma preferiscenu una vita medita in u senu di a natura, anu sceltu a costa per elli, induve campagnoli è mini-hotel sò situati. Alcune di elli, cum'è u campu di u campu "Lopsky Bereg" , sò situati à l'arme di u mari. Se si va à u Mari Neru cù i zitelli, stu locu sarà u megliu.

Serà piacevuli à i turisti è à l' hotel "Велт" , situatu in una bella costa di u lavu Average Куйтто. Hè offritta una vista inigualità di l'isula chiamata Ukhtinsky. E l'infrastruttura di l'alberghu piacenu a sauna, a cafe-bar, souvenir shops.

Storii di dui storii è storii cù una capacità di 20 à 40 sedi apre a so porte à turisti è parenti cù i zitelli. U prezzu di u vive in un tali mini-hotel cù tutti i servizii ci hè circa 1500 rusche per persone.

Pudete stà in l' eco-hotel "Golden Summer" . Quì pudete diventerà a cumunicazione cù a natura è vedi in a so forma originale, è u silenziu di u mare biancu taiga dà un sensu di pace è tranquillità. In ogni casu, e cundizioni vivenu sò cunfurmati abbastanza, anche l'alevette di u locu da a civiltà.

Ciò chì vede nantu à u Mari Bianco?

In questa regione Kareliana inolvidable, i turisti adulanti ponu capisce a pesca di u mari è caccia per l'uccelli. Sè vo passite in vacanze cù i zitelli, da ghjustu nantu à a spiaghja di u Mari Bianco, pudete pagà un cani divertente o di motore, chì facenu excursioni d'acqua à i fiordo.

À a spiaggia vicinu à a rotula di u litorale, i boscchi accumincianu, in u quali u bachi di u nord è apparentemente invisibili - cranberries, cloudberries, blueberries. E postu chì questu hè una regione marina, pudete manghjà i starni di mare, i muscoli è altri abbitanti di a prufundità sottu.

À l'estiu, u restu nantu à u Mari Bianco se sarà ricurdatu da un ghjornu invernu biancu, chì sò quì da u fine di ghjugnu à settembre. Tutti i zitelli è l'adulti seranu felici d'admirazione di a vita marina: beluga, segellare, segali, walruses è una ricca varietà d'aus.