Hè a lavà a cristallina per esse chjapputu - i migliori modi è i mezi

I prudutti bè da u cristalu sò veramente luxicu è riccu. Tuttavia, per a priservà l'apiece uriginale finu à u massimu, hè impurtante di coglie l'accadimentu da u principiu. Avemu sugettu per amparà, ma ch'hè lavoratu u cristalu chì hè splindida è chì significheghja per a pulitura di u cristal.

Comu a cura di u cristalu di roccia?

Hè assai dura, resistente à l'attache chimicu è parechje danni mekanicu à u minerale. Per fà l'ultima longa è brillanti, hà bisognu di sapè per lavare cristianu di roccia. Perchè chì ùn hè micca teme da a radiavi u radiavi ultraviolet è in cuntattu cù detergenti, cura di ellu ùn hè micca difficiule. I prudutti di u cristalu di i prudutti di u cristalu sò cunsigliati per lavà, cù un sbagliu raspante è una solu suluzione di alcuna paglietta di lavà Dopu à questu, deve esse rinfurzata cù l'acqua cale spicchina, è di asciugà l'arghjintedda cù un pappallu.

Comu a cura di cristalli?

Ùn tutte e donne in casa muderna ùn sapemu cumu cura di u cristalu. Per allughjà a vita di i vostri prudutti prediletti da un tipu specchiu di vetru, hè impurtante observà questi règuli:

  1. Ùn avete micca tenite e cose da cristallu per articuli fraquenti.
  2. Ùn sculacciate u pruduttu nantu à ogni superficia dura, cumpresa a lavanda.
  3. Quandu fassi u cristallu, ponu guanti per ùn sguassà e manichi.
  4. U cristal magu pò esse lavatu quantu aghjustate è ùn anu micca paura chì si svolge. Stu tipu di flussu pò ancu esse situatu in u lavà .
  5. Un pruduttu chì ùn abraziu pò esse adattatu à a limpeza di sti prudutti. Idealmentu, deve esse elettu l'utili chì hè indicatu, per questa tipu di produttu chì hè distinatu.
  6. Comu opzione, puderete lavandà l'aranciu o piacenu cù l'alkohol dilute, a soap solution o l'acqua da l'aghjunghje l'essenza acetica.
  7. A pulitica secca pò esse realizatu cù l'aiutu di u wiping usendu di i prudutti cun u ragitu seccu.

Cura di l'astuca cristaline

Per ùn sputà una bella cosa è falla a destra, hà bisognu di sapè per lavà un candele in cristalline. Spessu in un articulu di such, sò parechje parechji partiti, chì, à prima glance, ùn pò micca esse puliti. In questu casu, i dettu di u candu sò fermu fragile è pò esse danucatu da a lavura tradiziunale è l'assemblea sussegwenti di u pruduttu. Per esse di limpià l'aranciu, hè necessariu di sguassà i so elementi è a calà in una solu acetta.

L'acqua deve esse necessàbbilamenti calienta. Ogni elementu deve esse lavatu separatamente separatu, è poi lavande in acqua cale è limpia è secondu cun un napkin di cuttuni. Per fà brillaranu un lustru, hà da esse strufati cun un pappu cù fucosimu, è da pudè traspiegnu cun un velu. Hè mpurtanti ricurdà chì in nisun casu ùn pudete micca lavare una cosa cun una soluza di sapone. Inutili, u cristalu pò esse deteriorate è ùn brillanu. Pudete chjardu nantu à l'aranciu limitu, micca nanzu di parechje ghjornu dopu.

Comu a cura di pratiche cristianu?

In quelli pratiche, i platti cuciati sò particularmente savuroso è ani un attrattu più attrattu. In ogni modu, l'usu frecuente è prolongatu di cristalli di cristalli è insalati di bocca nantu à u tempu pò spoof l'apiece, stà à esce micca di brilla. Hè impurtante chì capiscenu chì a cura di cristallu hè un cumpagnu spiciale per l'hostess, è per quessa hè necessariu cumprendre ciò chì lavare u cristalu per esse chjude. Aderemu à cunsiglii simples, pudete salvà a vita di parechji prudutti cristiani:

  1. Duranti a lavurava à u fondu di u lavu, hè megliu per pudè piglia a tagale.
  2. Puderete scunvià i so sponcesi.
  3. Quandu u lavu, l'acqua deve esse fridda o caldaci.
  4. Rinse sò à a stessa temperatura.
  5. Quandu l'acqua frena fora di i piatti, i prudutti deve esse secarien cù un pappallu.

Hè megliu per lavà i cristalli?

Nun sapeativi chì di lavari la cristallina per esce? Ci sò parechje moduli simplices, ma assai efficaisie per dà brillo di u cristal. Comu opzione, pudete aduprà chjappu nantu à a patata prima, l'acitu è ​​u cafè. Per preparà a "patata peeling", avete da imbligà u vase cun pate di patata è aghjunghje l'acqua. Aghjunghje, hè cunsigliu per abbandunà una cosa chì ci vole à manghjà da trè o quattru ghjorni, è duvete bisognu à lavora.

Inoltre, fate u cristaline possu brightevule, se mette a cosa in un cuntainer speziale cun u cafe. Ci hè bisognu di lascià entre sente ore. Dopu à u tempu specificatu, avete bisognu di lavurari u cristalu cù l'acqua cù l'aghjuntu di l'acitu, da esse secarate cun un pappeddu arnacu. Sì i mura è u fondu di u cristalu ci hè un toccu, avete bisognu à omplate u vetru cù l'acqua è l'acitu in pruppi ugguali è esci di a notte.

Hè pussibule di lavà un cristal con bleach?

Sì ùn sò micca sapè chì di pulisce u cristalu in casa, hè megliu d'utilizà un detergenti di vapore, salza, vinagre è fècula di patata. In ogni casu ùn pò micca esse adupratu per lavurà i prudutti di i prudutti, è ancu più cusì si avete bisognu di purtà i pezzi di cristalli è di fà brillarru. Per lavà a cosa cristallina, hè megliu aduprà detergenti fini per u vetru.

Detergenti per cristalli

Quandu avemu u mo cristianu, hè impurtante di utilizà i mezi chì sò adattati per questu, per ùn sputà u bonu pruduttu à tuttu. Per a pulitica di i pratiche cristianu, i medii famigliali particulare sò usati per pulisce u cristalu. Sì hè difficiule di truvà un lìquidu adattatu, pudete aduprà un detergenti dishwashing traditionnel. Aiutà à salverà i piatti di a plica gialla, cum'è "Fata", "Dosi". Hè pussibule di lavà l'uttellu cristalu qualitativu cun un modu speciale per lavà i vetru.

Comu abbastanza cristianu?

À l'articuli crystal for many years pleased not only the hosts, ma ancu l'invitati, hè bisognu di sapè per lavà cristianu in casa. Ci sò parechje cunsiglii:

  1. Ùn aduprate micca acqua calda durante u lavare.
  2. Prodotti di cristallu assai ghjustu deve esse lavatu da mane.
  3. Ùn aduprate abrasivi mentre lavagna.
  4. I platti cristiani ùn ponu micca esse stati naturali. Inutili, fade.
  5. Per lavà, hè megliu aduprà detergenti sputichi.

Pudicendu i cristalli in u lavà.

Quandu ci sò prodotti di cristalli in casa, a quistione di se esse possibbili di lavà cristianu in un lavapu lavu pò esse pertinenti. A causa di fattu chì u cristal è fragili è assai sensibilitatu à i cambiamenti di tempurane è diversi danni mecnica, hè impurtante è sicuru d'assicurà chì a macchina hè operatu in un cchiu cicitu è ​​à un regnu di temperatura moderata.

Hè necessariu per evitari di lavà prodotti cù u cobre, argentu, aluminiu, cumu puderanu di fà lascià amarela nantu à u cristalu. Inoltre, u cristallu hè moltu sensibule à a durezza du acqua. Allora, se ci hè un cloru in l'acqua o se hè stiffe, un revestimentu biancu pò esse formate nantu à a superficia. Pò esse facilmente eliminata da l'acqua calda incù l'aghjunghje una settanta gota d'acitu o zucca di limonu.