Vulete esse una Mascara Ilon? Be it!

Sapete chì ancu di i cohetes senza tinghje è di i veiculi Ilon Mask hè riesciutu è vende cun prudutti freschi - criolli è capretti? Ma per elli era bisognu di pagà u soldi, è avà i fannoi di Ilona Mask pò viaghjate micca più liberi di maskere di carta cù a so faccia. L'iniziatura di stu prughjettu era l'impiegati di SpaceX e Tesla, chì annunamente hà iniziatu una pàgina web da quale pudete scaricate una maschera in grandu grandu, cutucate, pruvate è si senti com'è un geniu di bilionaire.

Sicondu i creaturi creativi è felicitanti di u prugettu, tutte e persone in u nostru munnu usa mascarelli, è i richi ùn sò micca escepzione. I inventuri sustate chì u Signore Mask ùn hà nunda di fà cù i so di père.

Pensu chì hè pussibule per i pirsuni cumunu di sceglienu Frank n Furter. #leonmask pic.twitter.com/IAXurpcGb5

- Regina Cunningham (@ginacunningham) 8 di aprile 2018

@elonmusk Perdà, sò nantu à u dunny! #leonmask pic.twitter.com/I8f4CEoMIp

- James (@ jamezbc84) 10 di aprile 2018

Mask, sòiu!

À u mumentu à u situ, pudete sceglie una di l'espressioni faciale Mask - classicu, a faccia di u "villain", Mask, sunnannu l'space Odissea è Ilon Mask in l'imaghjini di un esse umanu.

I creati di u situ sustene chì questu ùn hè micca una besta è micca un manifestazione. L'anu chjamatu "u so pruduttu" è assicura chì u portale sarà travagliatu constantemente.

U buttone "Share" in u situ hè parechje à un veru trolling Facebook!

Leghje ancu

I auturi dumandonu à tutti quelli chì scaricaru i mascarelli per spenderle i so ritratti in u vostru ritrattu cù a tag #masqua. A riazione di u stessu Ilona hè sempri ignotu.