Blake Lively amparò dui grandi imagine in u Festival CinemaCon-2018

Stedera di Hollywood, Blake Lively hè un famosu fashionista. L'attrìghjina spessu evidenti variate versione di bella imagine, è a so presentazione in Las Vegas in u Festival CinemaCon-2018 ùn hè statu quì. À questu avvenimentu, Blake puderia sia vistutu in duie vistimenti differenti, sgradava perfetta a so figura.

Blake Lively

Flying polka dot dress with unusual decor

Oghje at Lively, aduprà cù u fattu chì l'antica Hollywood di a so pagina di a reta di a so reta pagina publicate una seria di ritratti di cumu quella accuminzatu prima di u publicu in CinemaCon-2018. U primu stampa era assai gentile. In a stampa, Lively era posa in un vestitu chiffonu cù un pezzu stampatu. U pruduttu avia una falda flared, un scollucciu profonda è una volta aperta, ma questu era u "puntu". Per verificà chì l'armata ùn caduta fora di i spalle, disinfettori di a Casa di Moda Zimmermann hè stata cun un articulu interessante - straps grossi straps-strisce nè, chì sò stati attaccati à a spalle. Questa decoru hè stata contrasta cù u vistitu innianu chì averia immediatamenti l'attinzioni di i fanni. In quantu à l'addizzioni à u longu, Blake mostrava vistimenti coltorii da Christian Louboutin, allati longu di Jacquie Aiche è parechji volumi di Lorraine Schwartz. Sottu stampa, a stilla di cinquante hà scrittu u seguente:

"Hè una vergogerie di ricunnosce, ma unu di sti manteaux ùn hè micca mine. Ci hè chì esce ... ".
Leghje ancu

Abbigliamento à stampa flussu è corpu leopardo

A seconda image, chì hè statu presentata à l'audienza da l'espectador Blake, era più ative è luminoso. Prima di a càmera fottografica attrista in un vestitiu tutru di cecciu nettu cù stampa fiurali. "A highlight" di u pruduttu era una splutazioni magnifica è una corra leopardi cù un arcu chì no tutti i fanali piaceru. L'autore di stu vestitu era a famosa Famiglia di Moda Michael Kors, in i travaglii di chì Lively spessu prende in avvenimenti publicu. À i pedi di a stella pudete vede u canne trasparente di Christian Louboutin. Parrannu di cumpunenti, eranu stati rapprisintati nantu à l'attrice da i catene finti da i marchi Lola James Jewelry è Jennifer Meyer. Sutta a stampa in questu attire, Lively hà pigliatu l'insiccatura:

"Avemu avutu a attuali in films per justificà a quantità enorme d'outletti chì deve esse cambiatu diversi volte di ghjornu".
Vestitone da Fashion House Michael Kors
Anna Kendrick è Blake Lively