Demi Moore hà sappiutu à suddisfà a richiesti di a famiglia d'un omu chì era mortu in a piscina di a so casa

I ricchi è famusi, sfurtunatamenti, spessu saranu vittimi di una cumminenza di cumercii di cumercii. Da i accidenti ùn si pò micca esse salvatu, nè l'status, nè l'annu sali in u cuntu bancariu. Questu ùn hè micca primu, l'actress Demi Moore, chì più di duie anni fà, hà fattu un prublemi seriu.

In l'estiu di u 2015, u corpu di un ghjovanu hè stata truvatu in a so casa in Beverly Hills. Ci hè vultatu à l'Adenillon di 21 anni Stephen Valle, chì hà travagliatu in casa di Demi. A causa di l'accidentu, u ghjovanu caldi ni u pezzu è choked. A famiglia di u mortu hè stata determinata è avete un prucessu contru Mrs. Moore.

Acordu amante

Sona strananti, datu u fattu chì in u mumentu di morte, Valle, l'attrice è i so bè ùn eranu micca in casa à tuttu! Ma u Temi Americanu hè stupitu è ​​astuzia. A famiglia di Vallee hà tuttu u drittu per prucessione à l'eminenti attrice è riceve a compensazione impressiunanti dopu a morte di u zitellu.

Cumu l'informanu da u TMZ portal, i querellanti è l'accusatu hàvenutu à truvà una lingua cumuni. True, i dettagli di u mondu ùn sò micca schiati, hè pussibule chì Demi hà pagatu u compensatori di materiale in a parti militanti, presumibbilmente di $ 25,000.

A l'ora di a morte di u ghjovanu in u lugliu di u 2015, Demi ùn era micca solu in a casa, ma in A Los Angeles. Si riturnò incù i so figlioli fora di a cità.

A morte di un ghjuvanottu hè accadutu durante un partitu organizzatu da i servitori (!!!) di l'attrice in a so casa.

Leghje ancu

U ducumentu hà dettu chì a Sra Moore era culpita per u fattu chì a so piscina era micca tutta sicurezza: senza sensu di u nivellu d'acqua è calenzariu, è ancu micca furnutu cù noti speciali.