Assicuranza parenti per i zitelli

In l'educazione di i zitelli di l'età in furmagliu, parechji opere di letteratura di u folkloru russu sò di grande impurtanza, chì sò trasmessi da generazioni à generazioni. Dopu i primi ghjorni di a vita, i genitori amate i cura è leghje à i so figlioli boni rimi è pezzi di nursery , è da circa sei mesi d'allora pudendu aghjunghje un pocu di belli.

In questu articulu avemu dettu qualcosa chì ci sia è quale u valore pedagogicu per i zitelli in pre-umanu havi stu travagliu, è ancu detti alcunu.

Chì ghjè cumbera - di definizione pè i zitelli

Pribautki in a so struttura sò stori curtiti o racontu in forma di verse cù una dinò una trama dinamica brillanti. Hannu un significatu autunnificatu completamente, in cuntrastu à rimi nursery, chì sò sempre inextricabbilità ligati cù certi avvenimenti in a vita di u zitellu o di partiti.

Pribautki designatu solu per l'intrattenimentu di migghiori, cusì in u populu sò spessu chjamati "fun". L'eroi di sti opare literari sò frequentanu caratteri folklori assai cunnisciuti, è in u centru di sta storia ci hè un avvenimentu impurtante chì aiuta per mantene l'attenzione è l'intaressi di u listinu chjaru.

I belli piccati rusulini per i zitelli celebranu u caratteristiche caratteristiche especialu è i valura mudjinali in modu sclusivamenti à u pòpulu russu, dà u zitellu una certa idea di bellezza, diligenza, fideli, buntazza, verità, valentia è cusì. L'usu di i belli in l'educazione di u zitellu prumove u sviluppu di u pensamentu lògicu è spaziali di l'imaginativu, "averna" fantasia è imaginazione, è dinò l'enriches the speech reserve.

Hè per quessa qualsiasi travaglii di u folkloru russu è, in particulari, i chjassi sò a fonte più ricca di u sviluppu morali è cognitivu di i zitelli in i pre-ikastola.

Accugluti belli per i zitelli sottu un annu

Pribautki per i zitelli più chjucu avissi avutu un largu di più di 6 stesi, per ùn avè u zitellu. Per fà introducing l 'appiccherei à u mondu cun ellu in a forma di jocu poeticu, pudete utilizà e seguenti opere di travagliu di u folklore russu:

Petru-Petya-Cockerel,

Petya hè una pettine bianca,

In u percorsu passa

E truvò un centesimu,

Aghju compru u mo maggio,

Un chicken - earrings!

***

Magpie-beaked bianco

Ci era solu.

I jumpò, satau,

I Clienti aguardonu,

Ellu cottò u salsiccia,

I trattatu i invitati!

***

Kva-kva-kva-kvakushka,

Rota fritte fugliale

Cù dulce stuffing,

Aghju trattatu i guinea pig,

A zainke in a patty

Pudava u furmagliu!

Chistes per i zitelli

Perchè i figlioli maiò, i chjusi, chì sò fictitivi-flip-flops, sò perfetti. Quessi opere curtimi sò spressi in modu belli, è i regiuni rimi di i fenomeni è l'ogetti sò deliberatamenti dislocated o violati. Questa fabula suscite l'umuri à i zitelli, entertain è amuse, è prumove ancu u sviluppu di l'intelligenza. In particulare, i zitelli priugrafichi avarà a rime:

A neve vene! Calore hè!

U pieni da u sudu arrivanu!

Tuttu u biancu biancu -

L'estiu hè russu!

***

Chì qualchissia di ughellu ch'elli corse,

Eve e cibo?

Quale hè per quellu?

Forsi i cavalli sò in u carru?

Micca! Fughjenu da u scantu,

Chì cresce cù a tortuga!

***

Egei chjappi

E cum'è una farfalla ligna.

Lebre, seduta, righime,

Ellu gridò forti e forti!

***

A primavera hà vinutu à noi per noi

Cu sledges, patine!

Spruce da u boscu hà portatu,

Candele cù luci!