Hè pussibile di raspberry mamma mamme?

Parechji alziati di cresce, aspittendu chì u frammezzare piattera, sò dumandati: "Pudete manghjà?". Ùn ci hè una risposta senza dubbbu a questa domanda. Prima hè bisognu di capisce ciò chì hè valenu per u corpu.

Propizziu utile di raspberry

Questa berry ùn hà micca solu un gustu dilicatu è hà u so gustu unicu, ma ancu assai utile. Tuttu tutti sapi chì i rubi, da i so proprietà antisettiche, sò spessu usati in u trattamentu di i friddi. A so cumpusizioni in quantità grande quantità l'acidu salicylicu, chì cuntribuisci à a temperatura di a temperatura corta. Inoltre, raspberries nurmalizà u sistema digestivu, diminuite a pressione di sangue, è hè ancu usatu in u trattamentu di l'anemia di deficiente di ferru . Inoltre, ùn sò micca micca solu bacchi, ma ancu cuttings cù fogli, sò usati per u trattamentu, preparendu decorsioni da elli.

Hè pussibule di pruduttori donni senza zucchero?

A pediatra più di l'opara chì i rubi, cum'è e frutti bianchi, ùn ponu micca usatu cù l'ameglie. Questu hè dovutu à u fattu chì tali bay e frutta pò causà reazzione allergique in u zitellu . Perchè, per ùn avè verificatu i migliori di l'organisimu per a perseveranza, hè megliu d'ùn curreli.

Ma sta situazione ùn hè micca cusì stuposa. Se u vostru picciutteddu hè di più di sei mesi, pudete pruvà à manghjà parechje baccelli, è di seguità l'assenza di una reazzione allergique. U fattu hè chì à questa età u sistema digestivu di u zitellu hè casi pronta per prucessu novi sustanziali per u corpu.

Quantu pudareti manghjalli frambu è quandu?

Mimmi è cum'è gerani in a licenza, pò quasi ogni mamma. Hè megliu aduprà in a mattina, o in u ghjornu. Questu permetterà a mamma per evaluà a reazione di l'organiziu da migliori à l'intruduzioni di un novu pruduttu in a dieta. Inoltre, micca cunsumate lamponi immedalhemente prima di l'ameglie.

In quantu à u numeru di frutti, hè ancu necessariu di cura. Hè megliu cumenciu cun qualchi frutte, anu aumentatu gradualmente a quantità à 100-150 g (circa a mità di vetru).

Cusì, ogni mamma, senza dubbitu, ponu attu di manghjuscu mentre allumanu u zitellu. In ogni casu, hè necessariu di fà questu cun cura bè, piglià in contu di e caractère individuale di i so migghiori. Ùn hè micca superfluitu à cunsultà à queste materia cù u pediatricu distrettu.