Confiture - ricetta

Avanzata, a prussima prussima in tutti i casi, hè una cunfittura di prugna , cunfina di manzili è cunfettu di limone , ora questa varietà di dolci hè stata rimbursata cù cunti. È sò ancu preparati da baga è frutti, è di volte di ligumi è manghja cum'è questu, o sò aghjuntu à i pastici.

Se ùn avete mai fattu stu platu nantu à u vostru, vi diceremu di manera di preparalli cunti chì ùn devi micca micca membru di a famiglia indifferenti.

Confiture d'orange

Quelli chì amanu l'agrumi, cum'è a ricetta per confiture d'aranciu, chì hà un gustu dolce è agrì è aroma insoliticu.

Ingredients:

Preparazione

L'aranci sò bè ​​bagnu è, cù una agulla o piume, facenu periculate in tutta a superficia di u fruttu (ùn deve micca micca moltu profunnu è righjunghja à a carne). Dopu quì, pusendu u fruttu in una tina prufonda, fretu l'acqua fredda è lasciate a manciassi di 3 ghjorni. Ùn bisognu di cambià l'acqua 3-4 volte di ghjornu.

Allora scorpi aranci da a pelle, pruvate di sguassà tutte zest, senza toccu à a parti bianca. Zedra, in u primu chjucu in pezzi 5-7 cm longu, è pienghjule i pezzi assai finti. A parti bianca hè ancu sguassata da u fruttu è tagliata in tazze, circa 1 cm in grossu. Trimate ogni cigliu in 4-6 parti.

In un tavulinu, aghjunghje a fiertà, friddu cù u zucchero, squeezed out of lime, aghjunghje oranges, fate u zuccaru è si allora almenu 12 ore. Allora pigliate stu mischju à fogghiu, fate a cuttura per un minimu è cocilu 30-40 minuti. Eliminate da u calore, permette di crescenu è si stalla sin'à u ghjornu dopu.

Dopu questu, ripetì u prucessu duoppu duie volte più, aghjunghje u licore à u confiture (se vulete) è si spargiu in viti di vetru. Mantene a trattà in a frigorifera sottu a tapa chjusu.

Confiture de apples

Ingredients:

Preparazione

Rete manomelli, scorcia e zanni è tagliate in pezzi petite. Sprucià un zuccaru pocu annantu à u so zitellu. L'acqua vìdiri in una pienza, mette nantu à u focu è aghjunghjendu pocu à u zuccheru, trascendu tuttu u tempu finu à chì si disolvi.

In u stessu pane, fate i manzili, portanu un fogghiu, è poi aduce u calda è fate a coccia per 30 a 40 minuti, periuttivi eliminà a spuma. U cunfettu di farfaccia finita in vatti steriliizzati è vicinu cù stucchi sterili.