Torta di Pasqua - ricetta

Ci hè assai rezezioni di torta di Pasqua, è ogni maturità hà una scelta di i so propii trucelli à sti ricetti per fà i so pastiscosi savuroso è faciani.

Ma cumu por què Pasqua si cesta pasticcerie? Ci voli chì u pastore di Pasqua tene a so storia, o, più preci di, a legenda. Dopu ad ellu, dopu à a so resurrezzione, Ghjesù Cristu apparse à l'apòstuli nantu à e manciari. U so postu à a tavula stalla unoccupiedu, è in u centru di a tavula piacenu pane per ellu. Prima era una tradizione di Pasqua per abbandunà u pane nantu à a table specie in u tempiu, è in seguitu u pastore di Pasqua fubbe simbulu di i vacanze è hè stufa in ogni casa.

In seguitu, a quistione di u modu di coccu u pastore di Pasqua ùn era, per esempiu, stufa in u fornu (ancu prima in u fornu), ma cù l'avventu di a tecnulugia muderna, l'ochji partenu di scatterari. Avà Cunsumu di Pasqua hè cucinatu in u fornu è in u panificatore, chì hè più piacevule per voi per eletta.

Ricetta per u pastore di Pasqua per u pani maker

Ingredients (calculate per a capacità di e breadmaker di 1.4 kg):

Preparazione

U latti, mantra, salinu è 100 g di zuccheru sò caliati finu à chì i so ingredienti sò disoltti, senza fogghiu. In un bucket pour 400 g di farina è levitu, aghjunghje una misura calenta è amassi a massa, debuting in u prugramma addattativi. Parturemos di a pasta in un locu caldu per 1-1.5 h.

Sittite e prutezione di e raghjoni. I petti cun taglioli è 50 grammi di zuccheru, è bianchi cù l'acidu citrico è u zuccheru restante ghjunghjenu in una spuma grossa. Aproximé la pasta nuevamente, moviendo, agregando a yemas. Se a pasta ùn si mischjianu è aderiscenu à u fondu di u bucket, pudete aghjunghje un paru di cullini di farina. Dopu chì i panza sò mischju, intarminate u prugrammu è cumincià novu à aghjunghje i proteini. U bucket deve esse cuparti da una spugna, perchè u spruzzu ùn vulva micca in a cucina.

U pastelli cun u paniulu è a farina (se ne necessariu), aghjunghje à a pasta è cunglite. Dopu hè bien imbulighjate, fate vene in un locu caldu per circa 1,5 ore.

A cima di a massa, chì hè risurvata da 2/3 di i piatti, hè lubricatu cù l'oliu. Emprincemendu u prucessu di furmagliu durante una ora. Se necessariu, lasciate un pocu più, se vulete una crosta più ruddy.

Per aduttà u pastellu, anche u sangue di l'ova in una scuma ferma, aghjunghje u zuccheru (zucchero di zuccaru) finu à chì u glaze spera. Scappi à a cima di u pasticcellu è l'arrampià cù u polpa colore.

Ricetta per una casa Pasqua

Quelli chì ùn avete micca l'uppurtunità di cocchi cupertu u pastore di Pasqua in a panificazione saranu d'attu in u vechju modellu, usendu un furnu. Pruvà coccia di e cibo in questa ricetta.

Ingredients:

Preparazione

In 3 vetri di latti in caliu ci nebbia farfugliu, aghjunghje a farina è a puscia in un locu caldu per l'elevazioni. In u spitu vicinu aghjunghjenu 5 ancini, u caprettu cù u zuccheru, u salti è u sali. Aghjunghjite l'oghje u resto è a mantova fridda. Mettite tuttu bien, pour a farina restante è amassi a pasta. Aggiunce i pezzi è si allerisce a pasta in un locu caldu. Miremi a pezza di novu è torna u lassalli per escezione. Dopu chì a pasta hè stata dispunibule nantu à e formi (per un capriccio magnìfili l'ombreate cun 1/2, per più densi - per 2/3), amparemu à 3/4 di a forma è fremenu in u forno finu à prestu. À a cima di u pastiche ùn era micca brusgiatu, hè bisognu à esse coperto, quandu si vera rosa, una mugola di carta bianca molla.