Parolle dispunèvuli per i pre-maistri

U sviluppu di a parolla in i zitelli in prelogu s'accelera. À questa età, i zitelli ùn solu l'apprendre à pronunzià sonu, ma ancu di fà u dirittu, à tempu à rimbursà u so propriu vocabulariu. Hè impurtante per i so parenti per aiutà u so ziteddu, per questu scopu suvitanu paroli speziale è di esercizii sò usati per sviluppà un discorsu è stabilimentu di respirazione parolle curretta.

Perchè vo site avete bisognu di respirazione?

Spessu si pò intesu chì i pre-maistri, uttering phrases long, pèrdite in u mediou, accuminciannu a parlaranu eccitamente, o finiscinu in un sussurru apene audible. U mutivu di questu hè in u respirozu incorreu. U zitellu ùn hè micca suffientu aria per finisce a frase.

A respirazione di parlà aiuta à i zitelli ùn solu per esse claramente a pronuncia di e frasi, ma ancu per regulà a vocezza di a so pròpia voce secondu a situazione.

I ghjoculi per u sviluppu di u respirazione di l'parlà

Partiti chì prumove a furmazione di respirazione propria, i genitori deve esse limitati in u tempu. Per via di respirazioni in profonda è esaminazioni, u zitellu pò spende.

U jocu "Bantiki"

Perchè u ghjocu hà bisognu di carta archi, filu è corda. Un finitu di u filu deve esse ligata à una stringa è l'altra à un arcu. Cusì, parechji arcuni sò stati nantu à a corda.

Task

U zitellu deve respira à u nasu, sopra à l'arcu. Per interesse, pudete fà un momentu kompetittivu è colpu à l'arcu cù u zitellu. Sbarcà quellu chì hà prumuvutu diventà più di l'avversu.

Inoltri, pudete avè cun ghjocu di ghjoculi è sopra le paper flowers, papaglianese di carta o sente u sonu di foglie in u vasu quandu u "ventu" spina nantu à elli.

Partita juganti cù accumpagnamentu di voce

U ghjurnati di parlà cù i movimenti sò particularmente popolari di i pre-maistri. U principale di primura in elli hè nantu à i muvimenti, longu i modi chì i zitelli supplementu u vocabuli è amparate a lisura di l'expiration speech.

U ghjocu "Uva"

U ghjocu hè megliu per intervene in un gruppu di zitelli. U presentatore leghjite u versu, è i zitelli, ripetendu e linii dopu ad ellu, fà certi movimenti.

In u giardinu andemu (i figlioli andonu in un cercu),

U cullizziunavanu i colti.

Scorcheremu e carrughji (si s'assettanu è ripaghjate a carota),

E i patate sò cavallati (i figlioli finiscinu digià)

Trimate a culori di col ("cut off" col),

Ronda, succosa, assai gustosa (mani descrizanu u circhiu tri voti).

Sorrel narvem un little (i zitelli, chì s'assettanu, "tettu" sorrel)

E riturnammu longu u stradellu (i figlioli, mani tenente, torna vicinu).