Matt Damon ùn hè micca parte cù a so famiglia, ancu per a fine di filmà una movie

Families di famosi attori è musicisti anu un duru tempu, è spessu a so stanu aspittendu a so secunna mità di a casa cù i so figlioli. In ogni casu, l'attore di 45 anni Matt Damon ùn abbandunà mai a so mòglia è e figliole. Per tuttu u sparaci in u filmu in u quale l'attore accunsente di piglià ritmi, a famiglia viaghja cun ellu.

Matt sempre cunsegna cù a so mòglia per u travagliu in pittura

In una recente intervista cù a stampa di stazione australiana KIIS FM, Damon ammetti chì in u 2005, quandu si maritò cù Lucian Barroso, l'attore concluciu un accordumenti orali chì avissi sempre cunsultà a so mòglia è e figliole nantu à u travagliu in novi filmi. Eccu ciò chì Damon hà dettu riguardu à questu:

"Quand'e vogliu per sparisce, a mo famiglia vene sempre cun mè. Sempre sì aghjuntanu, è questu hà intrutu in una manera cusì dilicatu chì ùn hè micca discutitu. Per noi, sparisce hè un altru viaghju di famiglia, ma l'avemu a coordina di prima. Per esempiu, quellu annu, travagliatu in Chine per sei mesi. Era una grande è fascinante aventura. Moglie è i zitelli, troppu veru assai. A strada, se si sò offre un travagliu longu in un altru paese in quandu a mo famiglia ùn serà micca pussutu vive per un pezzu o simpricimenti ùn vole micca, andaraghju definisce.
Leghje ancu

Matt andà in un vacanze di un annu per a famiglia di a famiglia.

Inoltre, l'altru ghjornu in a stampa pareva una piccula entrevista cù Damon, in a quali ellu disse à i so cumpagnie chì vi andava da piglià un postu di vacanze, è cuntinuà à continuà à esse attuali in films solu in 2018. In u televigenza di l'Oghje, l'attore hà dette annantu à i so piani:

"Per i ultimi 2 anni, aghju stata tensa. Mi strandi in 4 filmi, è prontu u sparizzioni di u quintu s'infurcari. Avà sò più altru ch'è aghju intesu di stà. Sò vogliu per rilassate è passene più tempo cù a mo famiglia. Sò sognu di fà lasciaraghju u filmu per un annu, fate nantu à una dieta, perchè per l'ultimi filmi, aghju fattu chì mi manghja a proteini è i ligumi. Andaraghju à i restaurants cù a me moglia, mancianu deliciosu, bè u vinu bonu è pudete chjassi. Avà sò privatu di tuttu quì è ùn aghju micca bè. In generale, sparà i ritratti hè un travagliu assai grande. A filma ùn valuta. Sò vogliu viaghjà e guderaghju a vita ".