Nuovo bacio di Monica Bellucci in Cannes: sottu a vista di Pedro Almodovar è Juliette Binoche

U ghjugniu 70 u Festival di Film di Cannes hè quillu, i vittori ricevenu i premiu meritu a l'accultura, chì ùn era senza sorpresa da l'avvenimentu principale di 52 anni di Monica Bellucci. L'atrezza novu ùn puderebbe resistallu è si distinguieghja da i boi cù i so culleghi.

Pure improvisation

L'inaugurazione di u Festival di Film de Cannes serà ricurdata da parechji per l'apparenza nantu à u palcuscenicu di a luxosa Monica Bellucci in un vestitu spettaculare cù un scogliu apertu è spaghetti, chì fù sceltu per l'anziani di l'avvenimentu, è u so baci passimellu inesperatu cù l'attore francese Alex Lutz. In seguitu, Monica told reporter chì era u gustu di a so anima è aghja aghju aghjustatu à l'Alex per u fattu chì ùn ùn perde a so testa è hà ghjucatu cum'è ella.

Alex Lutz è Monica Bellucci

Lobzaniya à a closing closing of the contest program

In ogni modu, nantu à sta generosità per i bacio è di l'abbrazzanti in l'inestabile Bellucci ùn finita. À a cerimma di l'assignazione di i Palme d'oru, u direttore Italiana Petru Almodovar, chì hè ghjocatu da u venerable jury di u cuncorsu annu, è l'attrice francese Juliette Binoche hà fattu furtunità.

Petite di Monica Bellucci è Pedro Almodovar
Monica Bellucci e Juliette Binoche
Leghje ancu

Hè quelli chì si sò cacciate un bigliu di furtunate per esse una bella bellezza Monika, chì questa ora ùn manca d'ingannà è si prisintò davanti à l'audienzia in un speculu trasloccante Dolce & Gabbana. I petite di a bruna ardenti cù i culleghi, di sicuru, hè stata fatta sensuale cum'è u primu bacio cun Lutz, ma diventa a surprisa per quelli chjucchiati in u Palazzu di Festivali.

Circundendu a certi orizzioni di Monica Bellucci