Castelli di Bellinzona

Parlendu di Suviètica , ùn pudemu micca micca di scurdà i castelli di stu paese. Dopu tuttu, cum'è in altri paesi europei, i periodi di u primu è tardu di u Medievu fù u so influenze in a so architettura. Un locu spéciale in questu quistione hè datu à a piccula cità di Bellinzona , chì si trova à a bidegge di i trè strade Alpine.

Tre castelli di Bellinzona

A cità di Bellinzona si trova in u cantonu suviziu di Ticino è hè circundatu di un gruppu di fortificazioni particularmente famoso, chì cunsiste micca solu di una longa linea di mura di a fortalezza, ma dinò di trè grande furesi: Castelgrande, Castello di Montebello è Sasso- Corbaro (Corbario) (Castello di Sasso Corbaro).

U locu induv'ellu si trova a cità di Bellinzona hè sempre cunsideratu strategicu, i primi assentimenti è e furtificazioni sò stati rializati prima BC. in l'era di l'Imperu Rumanu. Dopu un cruciaghju impurtante, hà cambiatu diversi i so capi finu à u 1500 si juncenu à a Unione Suiza. E allura u sviluppu di l'altri espunenti hà cambiatu a so intensità di passioni in questa scusa, è i vecini militanti ùn anu micca esse di a cità.

Comu in tutta l'Europa, i castelli in Svezzia sò diligently conservati, è per attirate l'attinzioni di l'autorità di l'annu arranjanu diversi festioni , tornei è festivals annantu à ognuna. Averete infurmazione per elli sottu:

  1. Castelgrande - u primu che di u casteddu trà e furtificazioni Bellinzona. U primu cunzigghiu di archeologi hè attribuita à l'era di i Rumani, postu chì questu muntagna hè di impurtanza militari è strategica. U casteddu era ricustruitu assai volte, espansione è ricustruita. Tutte e risultati di i scuperti archeologi è l'artifacti truvati sò immediatamenti quì, in u museu di u casteddu.
  2. Montebello - u sicondu casteddu giovanu Bellinzioni apareceu nantu à u 13 ° seculu, sopra assai da a distruzione finu à ch'ella hè stata restaurada in u 1903. Ùn avete un sustegnu protettive in forma di rocci, ma i cantevule sò travagliatu in a gloria: fossili, scala, u gruixu di i muri è a forte porta di u casteddu. In a fortezza hè ancu u so museu stessu.
  3. U casteddu di Sasso-Corbaro hè distinatu è ùn hè micca inclusu in a reta di mura di a cità. Cumplistitu à u 15u seculu, hà cilibrenu sdegnu i voce in a perimétrica di a prutezzione di a cità è in u tempu di piacè era utilizzatu com'è una prigione. Alas, u casteddu suffriu assai incendi, cumu si trova nantu à un ciumi, è i lampi ghjucanu à spessu. Avà hè in un statu tristu, ma u funziunamentu museu in questu.