Kim Kardashian hà decisu di liberà una linea di lingerie cun un nome scandalous

U famusu 37 anni di l'annu Americanu Kim Kardashian cuntinueghja a sviluppà cù una donna di a cummerciale. L'altru ghjornu hà annunziatu u libru di una colture di lingerie, chì fù chjamatu Kimono Intimates. I rapprisentanti di Kim hà digià sottumessu documenti per registrazione di sta marca, ma solu sò assai fanali cù questu nome ùn accunsenu.

Kim Kardashian

Kim cuntò di a so riccolazione

Dopu fattu cunnosce chì Kardashian pruduce bracciale di e femini, Instagram hà avutu una nota pocu da l'anziana di 37 anni chì anu avutu tali parolle:

"Sempre haiu suttastatu da essere designer di lingerie. U fattu hè chì per un bellu pezzu i ghjornu era culpitu di un prublema, chì cunsiste in l'impussibilità di sceglie belli è bè cum'è cunghjuntu è bracciale simultaneamente. Se chisti sò l'articuli di scarpe exquisite, ne anu cunseusement incunificate, è si hè una ropa di cottò, ùn hè micca stata chic. Questu hè u prublema ch'e aghju dicisu in a me cullizzioni. Sò sicuru chì e mutandine, bras, corsethi è cintureti prisintati ponu appellu à molti donne di moda, perchè andate in not only beautiful, ma ancu assai còmpiu. In quantu à u schema di culori, decisu di stà in culori tradiziunali è neutri. Mi pare avè chì a presenza di blu aranciatu o aranciu in a cullezione di mutanni hè avà ùn hè micca assai pertinente. Aghju veramente chì i me prudutti puderanu andà à l'avea è i zitelli sò felice di usalli.

Dopu quì, Kardashian hà decisu di diri un pocu parolle nantu à u nome di a so futura marca:

"Pensu per un pezzu di tempu per cumu nome a mo coletta di mutanni, perchè veru cercu u mo nome per esse in u titulu. A dicu chì, in modu frantu, ci sò assai scelti, ma era Kimono Intimates chi piacive a più. Sò sicuru chì a marca cù questu nome serà ricurdata assai faciule, è i mo clienti seranu facilmente di truvà calcutti è bras trà e muntagne di altri prudutti di ropa.
Kardashian libbirà un'investimenti chjamati Kimono Intimates
Leghje ancu

Fansu condannenu Kardashian per ellu u nome

Quelli chì sò guessed, a parola Kimono in tutti i lingui tradiziunali tradiziunali. Hè in questu quì chì assai fannii di Kim fòrdenu un dicu negativu per u nome. Hè ciò chì pudete leghje nantu à questu nantu à Internet: "Ùn avete capitu perchè Kardashian insulta a cultura di quarcunu. Kimono hè un simbulu di restrizione è bellezza di e donne in u Giappone, ma in micca manera una associazione cù cowards e bras. Mi pari chì hè una decisione stupidu "," Iu sempre hà cunsideratu chì Kim era una donna sensible, ma di stallà a ropa con la kelma Kimono in u tìtulu hè abbastanza imprudente. Cusì Kardashian ponu una fini à u mercatu asiaticu, perchè hè improbabile chì e persone di quelli paesi cumprà u pantalone cun un nome cusì specificu "," Ùn ci hè veramenti micca nant'àutru u nome di a marca. Sò iu eranu giappunisi, allura aghju offrittu per amparà chì qualchissia hè liberatu e ropa intitulata Kimono Intimates. Soluzione strana è stuposa di a famiglia Kardashian ", etc.