Culossi di Castello


Sè ancu pensendu chì Chipru hè solu stale è e spiagge , visitate stu locu, falla in l'atmosfera di e croce è vede a citadella di a cavalaria: u casteddu medievale di Colossi hè in a costa sur di Cipra in u livante di Limassol à a distanza di 10 km. Hè situatu à mezu à una pittoresca chianura.

Milestone di a storia

U nome di u casteddu hè vinutu da u nome di u patrone di questi terri Garinus de Colossa. U casteddu hè statu erettu à u principiu di u 13u seculu. sottu u regnu di Hugo I di Luzinyan, re di Cipru è u Regnu di Ghjerusalemme. À a piaghja i so sughjetti custruìanu prima fortificazione, dopu à circustanza si piantava vignetu è canna di zuccaru. A storia di u casteddu hè assuciatu cù a storia di sti paesi.

Quandu 1210 u casteddu di Colossi pertenece à l'Ordine di San Giuvanni, i cavalieri di quale, l'Hospitalari è i Johanniti, fù garantitu u re. À a fine di u seculu seculu, i pussibuli cristiani in Palestina si sò persi è cavalleri -Unzecca, cum'è u so centru principalu in u Meditarraniu, uttene sceglie Chipre. Prestu Colossi hè diventatu a più ricca in u pussessu di l'Ordine.

U jornu significativu significativu in a storia di u casteddu hè perestroika. A ricustruzzione hè stata a mitjanu u 15 seculu. U disignu di u casteddu era assai forte, ma survigliò parechji terremoti, di una di quale ancu chì Limassol era distruttu. Culosi Casteddu, chì oghje puderebbe visita i visitori di Cipra, hè cunsideratu una custruzzione in i ruchi di quellu vechju casteddu di u 13u seculu. Da l'ultime era una ruina: un pezzu di un muro di l'esternu di l'altura di 4 m., Longitudu praticamenti in 20 m è l'anchierate più metru. Questa parete circundava u casteddu, in e cantonni stavanu stati osservazioni in a forma di semicirculi. Unu d'elli abbitava un poveru profundo (finu à 8 m fonda), ùn sò solu i so ruins eranu cunservati, avà ancu l'acqua!

Descrizzione di u casteddu

U principale crescente di u casteddu hè una torre caduta, di manera ecunione s'assumiglia i torres similari di l'Europa di questu piriu. Si susciteghja altu à 21 m è à una longa di 16 m si pò esse impressiunanti. L'larghezza di i mura di a torre aghjunna un total di 2,5 metri. Dunque, a longa interna di i muri di a torre hè menu - 13.5 m. A torre hè 3 chjovi.

Stu tipu di torre si chjamava una dungeon, hè un esempiu tipicu di custruzzioni militari è l'architettura Gotica: una torre chì ùn hè micca situata nantu à u muru di u casteddu, ma nentru à a furtizza. Ci hè chì a dungeon hè una tipu di fortezza in una fortezza fortezza. Hè cusì u Coliseu di Castello, custruitu di blocchi di calcariu giallu-gialli. Di sicuru, l'architettura di questa struttura ùn manca di gràzia, ma hà maravigliatu cun u so putere.

L'intrata à u castellu hè situatu in u sicondu pianu in u centru di u muru sud. Hè una scorcia cù una scalda da a petra, ci hè un ponte graffu fattu di lignu, assicurata da una gandula di catena. Cusì, a torre era impregnable. E à prutezzione di u ponte, hè una finestra di cunfidenza speziale cù lacuna.

Sottu à l'intrada, in u primu pianu, era sopratuttu una pantry. Ci sò trè camere in u primu pianu. Cumu tutte quì, sò siparati da i muri fattu di petra, assai grossu: 90 cm. L 'apertura trà i mura sò imbruttati in forma di arcati. L'alloghji hè orientatu da livanti à ouest. Dui d'iddi eranu cuncintati per averia l'acqua in i tanghi di petra, è da a terza a stanza una scala di roccia chì porta à u sicondu pianu.

U second floor difiere da a prima. Ci sò dui salotti è sò orientati da u sudu à u nordu, chì face a furtizza più affidabile. In una zona più larga, ci hè una chimenea. Cumu hè sottu à quì chì u pantunaghju si trova, presumibule era a cucina. Un altru quarto hè più chjucu, u so propiu, l'esperti, dicenu, hè a capela, chì quì nantu à i muri hi there are frescoes with Jesus Christ, Mamma di Diu è San Giovanni.

U terzu pianu avia datu per u scruttazione di u Grand Commander di l'isula di Cipru. U schema comprise 2 chambres. I cambioti privati ​​di u cummandante andà in u nordu, è u salottu di cavalieri à l'altra parti. In i dui camarii sò e chimeneji è 8 vitri. U terzu pianu hè in altru limiti (7 è metri metri). Siccomu l'abbinimenti caratteristiche sò stati cunservati à l'altitudine, i stòrici pò assicurà chì, in inizialu, u chjaru era divisu da u pianu di lignu, quellu chì era, era un pianu internu più in a torre. U so destinu hè un attic, un chambre - ùn hè micca cunnisciutu propriu.

I parcorsi sò cunnessi da una scala in espirale in pietra, numerendu 70 passi, chì sò un anch'ellu di 90 cm. Cundu trae l'escaliera à u teatru di u casteddu, chì hà un parapettu tipicu cù una barata per ogni perimeter: in ogni di queste ci hè un fretu per sparisce e arbalests. In u tettu, ci sò ancu duie vitrine di u ventu: per pruteggiri u ponte d'elevazione è, com'è i stòrici, avè a capelli. Oghje, u teatru stà belli cum'è un seculu, perchè hè stata restaurada cun a prisirvazioni di l'apparizione storica.

In sopra u ponte di elevazione di u casteddu Kolossi à u cima di u muru, hè un elementu interessanti chì pò esse presitu per un balcuni. In fatti, ùn hà micca un pianu, ma u disignu vole à vite a resina di furmà nantu à i attaccu è à e piacè. Tuttu quì hè subordinatu à l'idea di difesa. Per esempiu, a listessa scala torciata era tradiziunatu cun u modu chì u difendore hà u benefiziu, cumu si prumesse in contru à u muru cù a so manu left, quandu u dirittu hè stata gratis. L'avanti, in contattu, hà da pressu in contru à u muru à u so maritu di u drittu, chì attaccò l'andate.

Vale à dì Eccu un più dittu di u disignu esterno. U muro orientale in u mese (à u livellu di u 2u persone) hà un panògliu di marmaru cù una croce è l'armatura di Lusignac, i regni di Ghjerusalandia è Cipru è l'Armenia (quandu a storia ci era un periodu quandu u Re di Cipru era almenu u Regnu d'Armenia è Ghjerusalemme). Per supra tutti i braccia sò a corona, chì ci unisci, simbulizendu a munarchia. A manu dritta è da quà sò questi u bracciu di i grandi patroni di l'Ordine di San Giovanni, è sottu à l'armata principali hè u stemma di armali di Luigi Maniacè, u Gran Comendador di Cipru, chì ricuperò u casteddu in u 1454.

Chjovu internu

Impressivamenti è forza, u casteddu si vede da l'esternu, una vista incredibile alleia da a so cunserva d'observazione. Dintra, hè vacante, postu chì ùn sò micca uttuli di usu di u ghjornu in u Medievu o mudelli restaurate. L'ispazio hè perfettu per i fotografici, pudete caminari è piacerebbe ritruvà in ogni locu.

A zona versu u castellu

A prupietà vicinu à a torre custruiuti e maiori. Allora, à i nostri ghjorni hà righjuntu a ruines di a pianta di zucchero, chì era postu nantu à u casteddu. Pudete vi circundà e rovine di una fabbrica di zuccheru per u mulinu di canna. Ci hè ancu u restu di una cassa d'acqua, traversu l'acqua era traspurtata à u Casteddu Culossi. A strada, u famusu vinu Cipriottu "Commandaria" partiu da quì. U so gustu "affucatu" eccezziunale hè dovutu à u fattu chì u vinu hè stata prodotta da una varietà di uva, ma micca di fresco, ma di pezzi. Bovini speciali cun lete èranu guardati in brique, perchè u gustu di stu vinu hè unicu.

Nò parte pocu à u casteddu hè un altru scopu digià d'attenzione. Stu arbre chì hè dui centu anni. L'arbre rosa hè statu purtatu da l'Argentina. D 'altra vegetazione in u territoriu di u casteddu ci sò assai cìtri, vignettu. Una vista maravigliosa di sti piantazioni, è ancu u mare infinitu s'aprì da a cunsirvazioni sopra à u tettu di u casteddu.

In ghjiru à u casteddu ci hè un territoriu veramente guaritu in u spiritu di u Medievu. Per ruvine pudete camminate, piglià ritmi, ma alcuni certi per passaghju. I turisti, per regula, ùn sò micca limitati à visità u casteddu stessu, inspecciona a chiesa pocu distanti. Dopu tuttu, Kolossi ùn hè micca solu un casteddu, ma u paesu tutale.

Dopu avè visitatu u casteddu di Colossi in Cipru, imbumare cù l'ambienti di u Medievu. Hè sta torre chì da cunsiderà annunziate cù i cavaleri, tutte di tuttu, Ricciu, u corpu di Lionheart era maritatu cù a so dama di u core Berengaria di Navarra. In a vostra memoria, cum'è una associazione cù Kolossi, sempre seranu u gustu di a "Commandaria" è di zuccheru.

Cumu visita?

Stu castellu medievale tipicu hè issa apertu cum'è un museu. Viaghjà pò esse ghjornu di 9 à 17 ore. D 'aprili à maghju è da sittembri à uttrovi, u casteddu opera da 18 ore, è da ghjugnu à aostu - à 19-30. A tarifa di entrata hè 4,5.

Da Limassol à Kolossi, un autobus numerou ness 17 hà iniziatu. U so stop finali hè ghjustu à e parete di u casteddu. allora 1,5 eurò. A proximità di u casteddu hà u stessu parcheghju, cusì hè piacevule per vultà in autostrada.