Sottu curaggiu di u so babbu: Britney Spears vole rivisore e cundizioni di custodia

A vita di a pop princess s'assumiglia à u teatru di l'assurdu. Cantant Britney Spears guadagnava centenari di mila soldi per una splutazioni, ma ùn hà micca accessu direttu à e so finanzii! Literatu ogni compra di una zitella deve esse coordina cù u so babbu - babbu Jamie Spears. Hè divinutu a sapè chì l'attrìccia vulìa demandà è esegue una revisione di e cundizioni di a custodia da ella.

Pensemu chì u cantante di 32 anni di l'ultimi ott'anni hè sottu a tutela di u so babbu. In principiu, hè felice cù a manera chì Jamie mantene u dipartimentu di i cuntalli, ma di l'altra banda, a donna voli una libertà (à a so età hè abbastanza normale).

Cumu fattu tuttu? In 2008, a mamma di dui picciotti anu un spessu chistu. Britney hà purtatu in modu inadecuatu, rasu u so capelli nantu à u capu è rumpia parechji viti in u parking. À l'ambienti di u cantante è da i paparazzi omnipresente in quellu tempu, sùbbi sughjetti uranu in u corpu di l'attrice. Di sicuru, Britney si pigliò à a manu, ma u tribunale hà da nome di Jamie Spears u so tutore in l'esfera finanziaria.

Leghje ancu

Una zitella hè bella

Sembra chì a responsabilità finanza di u patrone di l'artista ùn hè micca bè. Pruvò ancu di influenzà a so vita persunale - dìcenu chì Britney hè pruibitu per incontru cù l'omi, perchè l'experientu amori stimulanu malamenti u so statu mentale. Nunda di dì: baby in the cage!

Ùn pienze micca chì u Sur Spears hè u cuntadore di a figliola "per grazie". Daddy riceve un salario di 130 000 USD annu. Ùn hè micca male? Sembra chì u cantante era malatu di tuttu questu, è hà decisu di trattà cù u so babbu cum'ellu hè customaria in l'Oveste - à traversu a corte.

Ccà vedi ciò chì viaghjerà per a voce-bionda bionda su intenta di vincite almenu una frazzioni di a libertà finanziaria.