Cosa da vene di Letania?

Riturnà da u viaghju di casa, sempre vogliu portà qualcosa in memoria di u viaghju è cum'è rigali à i parenti. Letonia , anche un paisanu, ma l'scelta di acquistà quì hè grande. Hè ricumandemu per cumprà un souvenirsi à i fieri è i magazini, induve l'artighjani cummerciu nantu à i trolleys-tronchi mobili stampati da a vigna. I posti sò in Riga in i seguenti posti: vicinu à a torre di Petru, in Livu square, in a strada Valnu.

Cosa da compra in Letònia?

  1. Amber . U primu ciò chì venga à mente hè ambru. Indubbenu, i prudutti ambrosi in Latvia sò venduti in ogni locu. Stu collarli, aneddu, braccialetti, brocche, totului di perdi. Pudete cumprà un arburettu di culore cù foglie ambro è diversi articuli. Per l'omi, i buccalità anberi o ghiaccioli sò adattati.
  2. Flax . A pruduzzioni di linu in Latvia hè una craft antica. Eccu l 'indumentu di lino, mantelli, tovaglioli, sacchetti di regali ponu vindutu. Li tovene si mannanu sacchetti, turbi, sacchetti, tumbanu u liens. Certu, qualsiasi di l'articuli listessi seranu un eccintu favore di un viaghju in Letònia.
  3. U balzu di Riga . Riga balsam hè una famosa edili forte. Un bagnu fattu di zucchetti, erbe, fiori, razzi medichi. Questa vucazioni generalmente hè aghjuntu à u cafè, u tè è altri prudutti. Cumprà megliu in i prudutti di marca.
  4. Ceramica . Latvia hà sempri statu famosa per a so ceramica. Ancu i famosu balsam de Riga hè vindutu in un vasu di ceramica. Ci hè parechje travaglii di tereria in Riga, induve a ghjente pò pruvà à fà un pruduttu pruduttu sottu u guida d'un pittore. A borsetta si vende in bazares di strada è in vendita. Sò quessi ciaretta, tazzi, pratiche, totus sorte di souvenirs. Tuttavia, ùn hè micca cunvenutu per portà ceramica cù voi, cum'è, per esempiu, lino. Hè pisanti è hè difficiule di pacà.
  5. I cosi sò articuli per muggito . In Letoniera , i ovini è a lana sò cultivati. Articuli articuli di sti filamenti è vende cose fine. Ichichi di mantelli finici è cordoni sò otte di ghjuchju. Da una bonita capretti, mittens, scarves e calzini cù l'ornamenti letoni turnaranu. I turisti sò cuntenti di cumprà tuttu.
  6. Cosmetichi . Dapoi i ghjorni di u passiu suvieticu, i cusmetichi Dzintars sò più cunnisciutu. Hè cè famuzu per i so perfumi è i cosmiculati decorattivi made da ingredienti naturali. Oghje, ùn hè micca solu l'unica marca cusmetica in u mercatu letò. A pruprietà Madara produce culori meravigliosa cù un gustu piacevule in un bonu paese. U regnu megliu hè difficult to come up with.
  7. Pellicce . Pudete cumprà cavallu di cottura di qualità fina, sacchetti, documenti tappe, boxe, coperto cù u latru. Eccu sò assai assai qualità è belle cose.
  8. Pesci. U primu, hè u famusu Riga sprats. In ssusondi, ci hè un pezzu affucatu assai savurinu, chì pudete cumprà in u mercatu à un pale vacuum.
  9. Dolci Chocolate . A famosa fabbrica di confetteria Laima pruduci un carottu diliziosu diliziosu, cookies, goffels, tortalli secchi. Sò cusì faciule.

A più ricunnosca pò cumprà à a Galeria Centrale . Questa hè un centru cummerciale in Oudeju, strada 16. Oghje ghjornu sò di 10 à 21 ore di ghjornu.